Idą po hot-doga na Orlenka, czy wolą popijać Bacardi w klubie ze szklanki? Jak dokonuje zakupów pokolenie Z i czym kieruje się podejmując decyzje?
#fmcg #zakupy #pokolenia #konsumenci #trackvertising #muzyka
SCENA PASAŻ
MŁODZI
SESJA MODEROWANA
10.45 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Przyjdź i pogadaj z Millenialsami o Zetkach wsłuchując się w ich głos i muzykę ! 😊
Shakira reklamuje Activię w piosencę otwierającej Mundial w Brazylii, a kilka lat później Young Leosia nagrywa teledysk promujący napoje Tigera, w tym samym czasie Vito Bambino odbiera Fryderyka dla najlepszej piosenki, która w rzeczywistości jest reklamą piwa. Quebo wypuszcza swoje napoje Matcha w Lidlu, raper Mata wprowadza swój zestaw w McDonaldzie, a Fritz z Ekipy po rewolucji w lodach zaczyna zajmować się branżą energetyków… Czy nastał czas, że młodzi konsumenci kierują się muzycznymi idolami robiąc zakupy spożywcze? A może to tylko otoczka wokół zupełnie zbliżonych zachowań zakupowych do pokolenia ich rodziców?
Łącząc badania jakościowe, ilościowe, zestawiając je ze sprzedażą marek FMCG opowiemy wspólnie z Olą:
- co jest istotne obecnie dla pokolenia Z podczas codziennych zakupów
- zbadamy na ile różnią się te zachowania od innych pokoleń
- jakie wartości prezentowane przez marki są kluczowe dla młodego pokolenia
- skąd czerpią inspiracje i jak zachęcić ich do próbowania (o ile wogóle trzeba zachęcać) PS. Znajomość twórczości wymienionych powyżej artystów wśród Boomersów i Milenialsów nie jest obowiązkowa – zapoznamy Cię!
Konrad Wacławik
Head of Retailer Services
NielsenIQ
Z branżą FMCG związany od ponad 8 lat. Doświadczenie w badaniach i analizie danych z rynku FMCG zdobywał pracując w Jeronimo Martins Polska, OMD Media, a od ponad 7 lat związany z NielsenIQ. Przez cały czas spędzony w NielsenIQ zaangażowany we współpracę z sieciami detalicznymi, obecnie zarządza częścią NielsenIQ skupiającą się na wsparciu Klientów Detalistów w Polsce. Dzięki codziennemu kontaktowi z sieciami handlowymi od hipermarketów, przez dyskonty po stacje benzynowe posiada szeroką perspektywę polskiego rynku FMCG, pilnie przygląda się również trendom konsumenckim mającym wpływ na biznes detalistów. Jest absolwentem Ekonometrii i Informatyki na Uniwerystecie Warszawskim, prytwanie fan włoskiej piłki nożnej oraz kuchnii, kolekcjoner i koneser muzyki.
Aleksandra Krzynówek
Senior Reasearch Executive,
NielsenIQ
Psycholog specjalizujący się w badaniach marketingowych. Posiada 6 lat doświadczenia w badaniach jakościowych i ilościowych. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji; jednocześnie bardzo interesuje się również badaniami UX i shopperami.