Dziewczyny z lewej, chłopcy z prawej? Młodość, która potrzebuje jedności
#youth #młodzi #genz #unity #wspólnota #jedność #różnorodność #connection #stereotypy #wellbeing #patriotyzm #dorosłość #samotność #relacje #emocje #przyszłość #płeć
SESJA: STEREOTYPY
15.35
Liberalne dziewczyny kontra konserwatywni chłopcy. Na pewno?
Młodzi Polacy i Polki to dla wielu marketerów podzielona grupa, którą łatwo zaszufladkować. A młodych łączy więcej, niż ktokolwiek się spodziewa – choćby prawdziwa miłość do Polski, szczera obawa przed samotnością czy ekscytacja możliwościami, które daje im dorosłość.
Na podstawie niekomercyjnych, niepublikowanych jeszcze wyników badania “Stan młodych” pokażemy, dlaczego podziały, które tak łatwo zakorzeniły się w naszych umysłach, nie mają pokrycia w rzeczywistości. Przedstawimy dane, które pokazują młodych w zupełnie innym, jednoczącym świetle. To wake-up call: dlaczego marki wciąż operują na starych schematach i jak to zmienić? Jak przestać strzelać na oślep, a zacząć budować autentyczny przekaz spójny z tym, w co wierzą młodzi? I w końcu – co pozwala zdobyć serca młodych w świecie, w którym jedność i zaufanie to towary deficytowe?
Nie czekajcie na kolejną prezentację danych, tylko lekcję o tym, jak zrozumieć pokolenie dorastające w czasie, gdy świat woła o jedność, a nie kolejne podziały.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2025/02/Kelsz_Julia.jpg)
Julia Kelsz
wiceprezeska zarządu, co-founderka
Fundacja ważne sprawy
Socjolożka, prawniczka, entuzjastka trzeciego sektora – zarówno w teorii, jak i praktyce. Trenerka, mentorka, badaczka; doświadczona w pracy z grupą, projektowaniu procesów edukacyjnych, planowaniu i analizie wyników diagnoz społecznych. W wolnym czasie content creatorka.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2025/02/Karas_Urszula.jpg)
Urszula Karaś
badaczka
Fundacja More in Common Polska
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją Social Research. Zainteresowana wpływem zmiennych psychologicznych takich jak fundamenty moralne na istotne postawy społeczne oraz kwestią równości płci w stale zmieniającym się świecie. Wykorzystuje metody badawcze psychologii społecznej w celu lepszego zrozumienia społeczeństwa.