BEYOND GENERATIONS
SESJA: PLENARNA OTWARCIA
10.00
Wracamy do szkolnej ławki – czas na lekcje o pokoleniach! Wybierzcie się z nami do szkoły, gdzie zamiast matmy i chemii czekają na Was cztery kluczowe przedmioty: demografia, kultura, wartości i biznes. Podczas lekcji odkryjemy, że różne pokolenia mają ze sobą więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać! XYZ – Start!

Aleksandra Gębarowska
PTBRiO / NielsenIQ
Badaczka rynku z zamiłowania i wykształcenia. Członkini zarządu PTBRiO, dumna matka INSUMMIT Youth, dziecko „zbadaja”, liderka projektu Trend Impact. Absolwentka socjologii na UJ ze specjalizacją w badaniu rynku i analizie polityk publicznych. Zajmuje się analizą trendów konsumenckich i zachowań młodych pokoleń. Projekty, które realizuje, to połączenie analizy danych, obserwacji świata i szukania inspiracji. Zawodowo wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie wspiera firmy z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych i dostarczania rekomendacji biznesowych. Wierzy, że dane to nie tylko liczby, ale historie, które są podstawą do budowania skutecznych strategii i wspierania wzrostu marek.

Michał Lutostański
PTBRiO / Kantar Polska / SGH
Prezes Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii. Head of Knowledge & Thought Leadership w Kantar Polska. Doktor nauk społecznych – socjolog. Obecnie zajmuje się tematyką zachowań konsumenckich, marketingu i pokoleń jako adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartością SGH. Współautor książek: „Data Driven Decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, “Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”. Prelegent na takich konferencjach jak TEDx, Retail Summit, Golden Marketing Conference, Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji, Europejskiego Forum Nowych Idei, Data Science Summit, Insummit Youth oraz Data Analytics Forum.