DO 12 STYCZNIA
INSUMMIT BEYOND GENERATIONS
to wydarzenie, które dostarcza najnowsze pokoleniowe insighty i pokazuje nowy sposób patrzenia na generacje.
Stwórzmy je razem!

CALL FOR

GENERATIONAL INSIGHTS & INNOVATIONS

Powiedzmy sobie szczerze, pokolenia to wciąż użyteczny schemat: naukowcom daje możliwość klarownych porównań; biznesowi umożliwia precyzyjne targetowanie; twórcom polityk pozwala osadzić się w tym co znane. Użyteczny, ale czy optymalny? Dominująca narracja pokoleniowa to przecież uproszczona wizja świata. Oparta na podziałach, akcentująca różnice i często utrwalająca stereotypy. To dlatego nowa wiedza o pokoleniach jest teraz tak bardzo potrzebna! Potrzebujemy zrozumieć złożoność dynamiki społecznej i doniosłość zmian demograficznych. Odkryć prawdziwe potrzeby i wartości łączące pokolenia. Tworzyć nowoczesne rozwiązania, marki i polityki dla osób w każdym wieku!

OBSZARY TEMATYCZNE

Prawdziwe oblicza pokoleń

Nowe trendy i zjawiska, mity, stereotypy i zaprzeczenia pokoleniowe, różnice i podobieństwa pokoleń stosunek do wartości, technologii, finansów, pracy i środowiska, style życia, wzorce konsumpcji, Alpha, GenZ, Y, X, Baby Boomers

Pokolenia w ruchu

Nielinearność cyklu życia, niekoherentność i płynność pokoleń, dynamika społeczna, migracje miasto-wieś/wieś-miasto, nowa przedsiębiorczość

Nowe tożsamości

Przynależność pokoleniowa, neoplemienność, napięcia i przejawy buntu, kryzys męskości, wymiary rodzicielstwa, nostalgia, third places, polskość, polityka

Forever Young

Długowieczność, afirmacja zdrowia, dieta i żywienie, beauty, dobrostan, zdrowie psychiczne, sport i aktywność, medycyna, epigenetyka, seniortech, kultura, edukacja, kult młodości

Postdemografia!

Koniec pokoleń, nowe spojrzenie na generacje, tożsamość antypokleniowa, wartości, relacje pokoleniowe, wspólnota doświadczeń, kontekst kulturowy

Scenariusze przyszłościi

Demografia, dzietność, migracje, zdrowie publiczne, system emerytalny, losy planety, bezpieczeństwo, kontekst międzynarodowy, AI, dezinformacja

Neuropoznanie i neuroprojektowanie

Nowa wiedza i nowe pole dyskursu, kognitywistka, neuroplastyka, przebodźcowanie, szum i przetwarzanie informacji, absorbcja nowości, relacje z technologią, architektura, projektowanie doświadczeń, innowacje

Business as unusual

Wygrywające strategie i nowe modele biznesowe, nowe sposoby zarządzania i nowe kultury organizacyjne, adaptacja do zmian demograficznych i trendów postdemograficznych, innowacje i nowe kategorie produktowe, category extnesion, modele subskrybcyjne, case studies

Nowy marketing (post)pokoleń

Clash paradygmatów, postdemografia, nowe strategie i nowe marki, nowe podejścia do targetowania, zintegrowana komunikacja, influencing/deinfluecing marketing, AI w komunikacji, kreatywność, back to the roots, nostalgia, stroytelling, odpowiedzialność marek, DEI w narracji marek, marketing w rozrywce, case studies

Insighty pokoleniowe w działaniu

Nowe odkrycia, wykorzystanie i rola insightów w procesach tworzenia wartości, modele tworzenia innowacji, integracja i zarządzanie wiedzą; data driven decisions, technologie i źródła danych, fuzje, analityka, automatyzacja

Badawcze wyzwania

Żródła insightów, innowacje metodologiczne, analizy i wyzwania prognozowania, przewidywanie przyszłości w krótkim i długim horyzoncie, future thinking, meta analizy i analizy historyczne, wiarygodność wskaźników i źródeł, forecasting, planowanie scenariuszowe, czarne łabędzie, zmiany technologiczne, AI, etyka badań

FORMATY WYSTĄPIEŃ

Wystąpienie 10 minutowe

to podstawowy format wystąpienia na INSUMMIT YOUTH. Dynamiczny, zwięzły i w punkt. Nie masz doświadczenia z tak krótkim formatem? Nie szkodzi! Zaprosimy Cię na szkolenie i podpowiemy jak przygotować wystąpienie.

VIDEO

Video – lepiej czujesz się za kamerą niż w na scenie? Przygotuj nagranie, które wciągnie publiczność w świat Twojej opowieści.

Wywiad 10 minutowy

indywidualny lub grupowy. To format, który realizujemy na naszych eventach od wielu lat pozwala zaprosić do udziału wielu ciekawych gości. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, możesz zaproponować wydłużenie go do 20 minut.

Warsztat, clash lub inna forma aktywizacji

czas nudnych konferencji dawno się skończył, dlatego im bardziej Twoja propozycja będzie angażująca dla publiczności tym lepiej. Daj znać jaki masz pomysł.

iNNOWACYJNY FORMAT?

bARDZO PROSZĘ!

pOŁĄCZCIE SIŁY!

INSUMMIT YOUTH to otwarta, demokratyczna i totalnie inkluzywna scena. Dla młodych i mniej młodych. Dla doerów, macherów, działaczek i badaczek. Nasza publika uwielbia wystąpienia, które mixują insight i impakt! Takie gdzie widać uważność i użyteczność, autentyczność i analizę. A to znaczy, że łączenie sił, colabo, alianse, duety i mix perspektyw są tym czym tutaj można dużo zyskać. Zgłoś wystąpienie z klientem, partnerem, agencją, konkurencją, ziomkami, córką, kotem lub robotem.
Połączcie siły i dołączcie do ekipy twórców i twórczyń INSUMMIT BEYOND GENERATIONS!

iNSIGHT TANK

ZAPRASZA NA SCENY

INSUMMIT BEYOND GENERATIONS

Anna Adrian
Head of Marketing Otodom & OLX RE
Grupa OLX
Damian Borowiec
Senior Media & Creative Strategist
MullenLowe Media
Dr Barbara Frątczak-Rudnicka
Konsultanta ds. badań i członek zarządu
Grupa 4P
Aleksandra Gębarowska
Członkini Zarządu PTBRiO
Client Business Partner NielsenIQ
Katarzyna Jezierska
Dyrektor Marketingu
OSM Piątnica
Agnieszka Labus
fundatorka i prezeska zarządu Fundacja LAB 60+, adiunktka Politechnika Śląska
dr Michał Lutostański
prezes Zarządu PTBRiO, adiunkt SGH, Partner Associate – Brand & Portfolio Strategy, Deloitte
Wiola Łada-Szewczenko
Head of Digital Marketing & Consumer Research
PZU
Małgorzata Majcher
Chief Strategy & Innovation Officer
DDB
Filip Połoska
Head of communications and content
NOWY®ŁAD / Plush
Anna Rzeźnik
Członkini Zarządu PTBRiO, Strategic Director CPC Brand Consultants
Joanna Skrzyńska
Public Affairs Leader
Ipsos
Wiktor Stanisławek
Koordynator Projektu
Świadomie Wybieram
Mateusz Suryś
Strategy Planner
2012 Agency
Piotr Szeleszczuk
Chief Marketing Officer, Board Member
Decathlon Polska
Adam Traczyk
Dyrektor Zarządzający
More in Common Polska

INFORMACJE

Zasady występowania na INSUMMIT BEYOND GENERATIONS

  • Zapraszamy do składania propozycji wystąpień 10-minutowych lub innych innowacyjnych formatów wystąpień i sesji.
  • Szczególnie zachęcamy do zgłaszania propozycji łączonych zespołów dostawca – odbiorca wiedzy.
  • Musisz mieć prawo do prezentowania treści, które znajdą się w Twoim wystąpieniu.
  • Wystąpienia nie mogą mieć charakteru promocyjnego, z wyłączeniem tych, które odbywają się na Scenie Partnerskiej.
  • Nie proponuj nam wystąpienia, które było już prezentowane na innych wydarzeniach.
  • O zakwalifikowaniu wystąpienia do programu wydarzenia decyduje INSIGHT TANK, czyli Rada Programowa INSUMMIT BEYOND GENERATIONS.
  • Udział w wydarzeniu jest dla jego twórczyń i twórców bezpłatny jeśli liczba osób występujących nie przekracza dwóch.
  • INSUMMIT BEYOND GENERATIONS odbędzie się stacjonarnie w warszawskim Centrum Nauki Kopernik 24 kwietnia 2026 r. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany formatu, czasu i miejsca wydarzenia
TERMINY:
  • Na propozycję Twojego wystąpienia czekamy do 12 stycznia do godziny 23.59
  • O wynikach kwalifikacji poinformujemy Cię po 15 lutego
  • INSUMMIT YOUTH odbędzie się 24 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik

Jak oceniamy
– kryteria i procedura

Główne kryteria, którymi INSIGHT TANK kieruje się podczas oceny to:
  • Atrakcyjny, dobrze zdefiniowany temat i główne tezy wystąpienia, klarowność i zwięzłość przekazu.
  • Ciekawe ujęcie/nawiązanie do jednego z obszarów tematycznych wydarzenia.
  • Szersze spojrzenie na analizowane zjawiska i procesy, łączenie perspektywy dostawców i odbiorców wiedzy.
  • Innowacyjność i użyteczność treści.
  • Niestandardowy, angażujący format.
Ocena zgłoszeń przebiega dwuetapowo:
  1. Wstępna ocena indywidualna członków INSIGHT TANK INUSMMIT BEYOND GENERATIONS. Ocenianie propozycje są wcześniej zanonimizowane. Na tym etapie oceniamy jedynie koncepcje i treść wystąpienia.
  2. Podczas drugiego etapu oceny, INSIGHT TANK dokona ostatecznej wspólnej oceny zgłoszeń i ich kwalifikacji do poszczególnych sesji wydarzenia. Powstanie w ten sposób lista osób zakwalifikowanych na oraz lista rezerwowa.

WAŻNE

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do:

  • Zaproszenia do udziału w INSUMMIT BEYOND GENERATIONS autorów poza procedurą Call for Insights & Innovations.
  • Zaproponowania autorom niektórych zgłoszeń wystąpienia w innym formacie niż 10-minutowy.
  • Prawo zwrócenia się do autorów zgłoszeń z prośbą o dodatkowe informacje, wyjaśnienia, w tym w formie bezpośredniej rozmowy; jeśli w toku oceny zgłoszeń pojawi się taka potrzeba.
  • Zmiany decyzji kwalifikującej, jeśli prezentacja na którymkolwiek etapie procesu przygotowań do wydarzenia wzbudzi wątpliwości w zakresie wartości merytorycznej lub innych postanowień zawartych na tej stronie.

Przesłanie zgłoszenia na INSUMMIT BEYOND GENERATIONS wiąże się automatycznie ze:

  • Zgodą na udostępnienie wszystkich przesłanych materiałów i danych na stronie www (z wyłączeniem danych kontaktowych: adresu e-mail i nr telefonu).
  • Zgodą na umieszczenie prezentacji oraz nagrań wystąpień na dedykowanej stronie www, gdzie zostanie ona udostępniona uczestnikom wydarzenia oraz członkom PTBRiO.
  • Zgodą na rejestrację audio-video wystąpienia, a także przekazanie Organizatorom prawa do ich rozpowszechniania i komercjalizacji.
  • INSIGHT TANK może podjąć decyzję o nieudostępnianiu wystąpienia uczestnikom i członkom PTBRiO, jeśli uzna, że wystąpienie narusza zasady zawarte na tej stronie.

POKOLENIOWY
DEEP DIVE

Tu sięgamy po ukryte insighty pokoleniowe i case studies ich wykorzystania w działaniu. Nie boimy się szukać głęboko pod powierzchnią i pokazywać śmiałych rozwiązań!

KONIEC POKOLENIOWYCH PODZIAŁÓW

Tu szukamy tego co łączy, przełamuje utarte schematy, daje nowe podejścia do definiowania grup docelowych.
Nie boimy się stawiać mocnych tez!

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY JESZCZE PRZEZ:

  • 00 dni
  • 00 godz.
  • 00min.
  • 00sek.

DLA KOGO

Na sceny INSUMMIT BEYOND GENERATIONS zapraszamy wszystkich, którzy mają do czynienia z ekspercką wiedzą z obszaru human insights dotyczącą pokoleń i przekładają ważne odkrycia na innowacyjn rozwiązania

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

NGO

nETWORKING

Dlaczego warto wystąpić na INSUMMIT YOUTH? Ponieważ będziesz w centrum uwagi wielotysięcznej społeczności insights&innovation. To nie tylko fantastyczna ekspozycja i najlepsze co możesz zrobić dla swojego personal brandingu, ale także doskonały networking i dostęp do eksperckiej wiedzy najwyższej próby.

BRANŻE ODBIORCÓW INSIGHTÓW

DOSTAWCY I ODBIORCY INSIGHTÓW

STAŻ PRACY

STANOWISKA

WSPÓŁPRACA

TWOJA MARKA NA INSUMMIT BEYOND GENERATIONS

INSUMMIT BEYOND GENERATIONS to najbardziej kompleksowe wydarzenie o pokoleniach. Nasza komunikacja dociera do ponad 10 tys. osób. W ostatniej edycji eventu wzięło udział ponad 350 osób, a bilety zostały wyprzedane. Jeśli chcesz stworzyć collabo pomiędzy INSUMMIT a Twoją marką daj nam znać. Mamy kilka fajnych propozycji i jesteśmy też otwarci na Twoje pomysły.

MINIONE EDYCJE

Chcemy, aby nasze wydarzenia inspirowały do projektowania i podejmowania małych kroków, które niosą dużą zmianę.
  • Konferencja została zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym komunikacją publiczną – do czego bardzo zachęcamy.
  • Ograniczyliśmy produkcję materiałów konferencyjnych. Nie dostaniesz od nas bezużytecznych ulotek i gadżetów.
  • Zminimalizowaliśmy użycie papieru na wszystkich etapach powstawania konferencji m.in. wystawiamy wyłącznie elektroniczne faktury.
  • Podczas naszego wydarzenia nie serwujemy dań z jednorazowych naczyń i promujemy roślinne menu.
  • Dekoracje, smycze i materiały promocyjne projektujemy w taki sposób, aby wykorzystywać je wielokrotnie.
  • Jeśli to tylko możliwe korzystamy z lokalnych dostawców.

Dodaj tu swój tekst nagłówka