INSUMMIT nav logo

INSIGHTS
INTO ACTION
PROJEKTOWANIE
INNOWACJI
TRENDY
KONSUMENCKIE
PLANOWANIE
STRATEGICZNE
CONSUMER
EXPERIENCE
CYBER &
METAVERSE
POWER OF
GAMING
SUSTAINABILITY EMPOWERMENT INCLUSION &
DIVERSITY
MEDIA
NOWEGO ŚWIATA
MARKETING
POKOLEŃ
GDZIE JEST
PRAWDA?

INSUMMIT Festiwal Insightów i Innowacji
22-23 WRZEŚNIA 2022 R.
CENTRUM PRASKIE KONESER

FESTIWAL INSIGHTÓW I INNOWACJI

partnerzy:
reklama

5 scen, 21 bloków, ponad 90 wystąpień, paneli i dyskusji, blisko 150 twórców i twórczyń.
Festiwal będzie opowiadał ważne historie z obszarów:

Robert Zydel INSUMMIT

Insighty i innowacje

Przełożenie wiedzy human insight na innowacyjne rozwiązania; nowe podejścia, technologie i źródła danych; fuzje; analityka, automatyzacja; sztuczna inteligencja; modele biznesowe, integracja i zarządzanie wiedzą; niekanoniczne metody.

Człowiek, społeczeństwo, rynek

Zmienność, złożoność, dynamika i polaryzacja postaw; napięcia i konfrontacje, kondycja społeczeństwa, strach i dobrostan psychiczny, wpływ pandemii, wpływ wojny na Ukrainie, style życia, czas wolny, pokolenia, młodzi, zakupy

Zintegrowane doświadczanie

Strategie 360, omnichannel, konwergencja światów, zarządzanie konsumentocentrycznością, projektowanie rozwiązań

Zrównoważenie i odpowiedzialność

Nowy paradygmat, rola marek i postawy konsumenckie w kontekście UN 17 Sustainable Development Goals

Empowerment, aktywizm, zaangażowanie

Na progu nowego społeczeństwa?, od niezadowolenia społecznego do pomocy dla uchodźców/czyń, nowe formy relacji, działania, współpracy i wspólnoty, siła kobiet, pokolenie Z

Cywilizacja rozrywki

Insighty w obszarze rozrywki, mediów i kultury, postawy i zachowania, wzorce konsumpcji, komunikacja marek, digital, gaming, e-sport

Media nowego świata

Wzorce konsumpcji, zintegrowany pomiar jednoźródłowy, real time data, cross media, innowacje, efektywność przekazu reklamowego

Gdzie jest prawda?

Szum informacyjny, dezinformacja, wiarygodność źródeł informacji, rola badań, krytyczne spojrzenie na dane

Strategie adaptacji

Ludzi, biznesu, marek, nowe sposoby działania i współdziałania, nowe metody organizacji pracy. tempo i zwinność, zdalność, technologia, mobilność, autonomia, nowe sposoby zarządzania

TREND IMPACT

NA SCENACH

INSUMMIT

TREND IMPACT to największy w Polsce projekt trendwatchingowy. Realizowany co dwa lata nieprzerwanie od 2009 roku przez kilkudziesięcioosobowy multidyscyplinarny think tank zbiera, analizuje i porządkuje setki najnowszych zjawisk konsumenckich, społecznych i kulturowych, aby dostarczyć kompletny obraz kontekstu i wypływu najnowszych trendów na naszą rzeczywistość. Pod koniec ubiegłego roku 11 grup trendhuntingowych, badawczych, analitycznych i strategicznych rozpoczęło prace nad kolejną edycją projektu. Ich rezultaty poznacie już we wrześniu na Festiwalu INSUMMIT, na którym TREND IMPACT będzie miał swoją dedykowaną scenę.
TREND IMPACT Think Tank

IDEA

INSUMMIT nie powstał ot tak. Planowaliśmy go od lat. Przez ponad dwie dekady tworzenia Kongresu Badaczy słuchaliśmy i analizowaliśmy, aby wreszcie zaprojektować zupełnie nowy Festiwal Insightów i Innowacji. I oto jest! Przybywa w trudnym czasie i odpowiedzialnie nie ucieka od trudnych tematów. Wierzy, że wartościowe odkrycia zmieniają świat na lepsze, dlatego aby wywierać realny wpływ muszą być dobrze słyszane. Chce wspierać kreatywność i zaangażowanie, zapraszać do działania i współpracy. Festiwal to także różnorodność treści, formatów i przestrzeni.
Anna Karczmarczuk INSUMMIT
INBOARD

RADA PROGRAMOWA INSUMMIT

Bartek Borowiec (Deloitte), Maciej Delebis (PBS), Ewa Derek (OLX Group), Magdalena Dobrowolska-Sagan (PLAY), Anna Forycka-Zawadka (Kompania Piwowarska), Marcin Hinz (Ipsos), Anna Karczmarczuk (Ipsos), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi), Michał Lutostański (Kantar/SGH), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Katarzyna Piwowarczyk (IKEA), Michał Protasiuk (Google), Michał Zajdel (Kantar), Karolina Zajdel-Pawlak (NielsenIQ), Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne)

DLA KOGO

INSUMMIT to festiwal dla wszystkich, których różnorodność ludzkich zachowań fascynuje i inspiruje do działania. Niezależnie od tego czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o wyborach konsumentów i obywateli, czy badasz źródła insightów, czy opracowujesz innowacyjne sposoby ich wykorzystania, zapraszamy na INSUMMIT. Zapraszamy Cię szczególnie jeśli Twój obszar działania to:
Michał Lutostański INSUMMIT

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

Service Design

NETWORKING

Zanim INSUMMIT stał się Festiwalem Insightów i Innowacji był przez ponad 20 lat Kongresem Badaczy słynącym z fantastycznej publiczności i epickiego networkingu. Nasze dziedzictwo to tysiące uczestników, uczestniczek i marek, które przez lata tworzyły Kongres Badaczy. Nowa festiwalowa formuła INSUMMIT ma w swoim DNA dużo „IN” jak INKLUZYWNOŚĆ i INTEGRACJA, dlatego łączy jeszcze więcej środowisk związanych z insightami i innowacjami. Spotkasz tu kongresowych bywalców i nawiążesz zupełnie nowe kontakty dzięki festiwalowej aplikacji. Lineup i przestrzeń festiwalu są zaprojektowane tak, aby maksymalnie wspierać networking.
Karolina Zajdel-Pawlak INSUMMIT

UCZESTNICY

MARKI