INSIGHTS
INTO ACTION
PROJEKTOWANIE
INNOWACJI
TRENDY
KONSUMENCKIE
PLANOWANIE
STRATEGICZNE
CONSUMER
EXPERIENCE
CYBER &
METAVERSE
POWER OF
GAMING
SUSTAINABILITY
EMPOWERMENT
INCLUSION &
DIVERSITY
MEDIA
NOWEGO ŚWIATA
MARKETING
POKOLEŃ
GDZIE JEST
PRAWDA?
22-23 WRZEŚNIA 2022 R.
CENTRUM PRASKIE KONESER
FESTIWAL INSIGHTÓW I INNOWACJI
5 scen, 21 bloków, ponad 90 wystąpień, paneli i dyskusji, blisko 150 twórców i twórczyń.
Festiwal będzie opowiadał ważne historie z obszarów:
Insighty i innowacje
Przełożenie wiedzy human insight na innowacyjne rozwiązania; nowe podejścia, technologie i źródła danych; fuzje; analityka, automatyzacja; sztuczna inteligencja; modele biznesowe, integracja i zarządzanie wiedzą; niekanoniczne metody.
Człowiek, społeczeństwo, rynek
Zmienność, złożoność, dynamika i polaryzacja postaw; napięcia i konfrontacje, kondycja społeczeństwa, strach i dobrostan psychiczny, wpływ pandemii, wpływ wojny na Ukrainie, style życia, czas wolny, pokolenia, młodzi, zakupy
Zintegrowane doświadczanie
Strategie 360, omnichannel, konwergencja światów, zarządzanie konsumentocentrycznością, projektowanie rozwiązań
Zrównoważenie i odpowiedzialność
Nowy paradygmat, rola marek i postawy konsumenckie w kontekście UN 17 Sustainable Development Goals
Empowerment, aktywizm, zaangażowanie
Na progu nowego społeczeństwa?, od niezadowolenia społecznego do pomocy dla uchodźców/czyń, nowe formy relacji, działania, współpracy i wspólnoty, siła kobiet, pokolenie Z
Cywilizacja rozrywki
Insighty w obszarze rozrywki, mediów i kultury, postawy i zachowania, wzorce konsumpcji, komunikacja marek, digital, gaming, e-sport
Media nowego świata
Wzorce konsumpcji, zintegrowany pomiar jednoźródłowy, real time data, cross media, innowacje, efektywność przekazu reklamowego
Gdzie jest prawda?
Szum informacyjny, dezinformacja, wiarygodność źródeł informacji, rola badań, krytyczne spojrzenie na dane
Strategie adaptacji
Ludzi, biznesu, marek, nowe sposoby działania i współdziałania, nowe metody organizacji pracy. tempo i zwinność, zdalność, technologia, mobilność, autonomia, nowe sposoby zarządzania
TREND IMPACT
NA SCENACH
INSUMMIT
TREND IMPACT to największy w Polsce projekt trendwatchingowy. Realizowany co dwa lata nieprzerwanie od 2009 roku przez kilkudziesięcioosobowy multidyscyplinarny think tank zbiera, analizuje i porządkuje setki najnowszych zjawisk konsumenckich, społecznych i kulturowych, aby dostarczyć kompletny obraz kontekstu i wypływu najnowszych trendów na naszą rzeczywistość. Pod koniec ubiegłego roku 11 grup trendhuntingowych, badawczych, analitycznych i strategicznych rozpoczęło prace nad kolejną edycją projektu. Ich rezultaty poznacie już we wrześniu na Festiwalu INSUMMIT, na którym TREND IMPACT będzie miał swoją dedykowaną scenę.
IDEA
INSUMMIT nie powstał ot tak. Planowaliśmy go od lat. Przez ponad dwie dekady tworzenia Kongresu Badaczy słuchaliśmy i analizowaliśmy, aby wreszcie zaprojektować zupełnie nowy Festiwal Insightów i Innowacji. I oto jest! Przybywa w trudnym czasie i odpowiedzialnie nie ucieka od trudnych tematów. Wierzy, że wartościowe odkrycia zmieniają świat na lepsze, dlatego aby wywierać realny wpływ muszą być dobrze słyszane. Chce wspierać kreatywność i zaangażowanie, zapraszać do działania i współpracy. Festiwal to także różnorodność treści, formatów i przestrzeni.
RADA PROGRAMOWA INSUMMIT
Bartek Borowiec
(Deloitte),
Maciej Delebis (PBS),
Ewa Derek (OLX Group),
Magdalena
Dobrowolska-Sagan (PLAY),
Anna Forycka-Zawadka
(Kompania Piwowarska),
Marcin Hinz (Ipsos),
Anna Karczmarczuk
(Ipsos),
Agnieszka Kwaśniewska
(Saatchi&Saatchi),
Michał Lutostański
(Kantar/SGH),
Łukasz Mazurkiewicz
(ARC Rynek i Opinia),
Katarzyna Piwowarczyk
(IKEA),
Michał Protasiuk
(Google),
Michał Zajdel (Kantar),
Karolina Zajdel-Pawlak
(NielsenIQ),
Robert Zydel (Państwowe
Muzeum Etnograficzne)
DLA KOGO
INSUMMIT to festiwal dla wszystkich, których różnorodność ludzkich zachowań fascynuje i inspiruje do działania. Niezależnie od tego czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o wyborach konsumentów i obywateli, czy badasz źródła insightów, czy opracowujesz innowacyjne sposoby ich wykorzystania, zapraszamy na INSUMMIT. Zapraszamy Cię szczególnie jeśli Twój obszar działania to:
Badania
Data Science
Innowacje
Strategia
Kreacja
Marketing
Media
UX/CX/HX
Consulting
Digital
Design
Service Design
Sustainable Growth
Kultura/Rozrywka
Policy Making
Service Design
NETWORKING
Zanim INSUMMIT stał się Festiwalem Insightów i Innowacji był przez ponad 20 lat Kongresem Badaczy słynącym z fantastycznej publiczności i epickiego networkingu. Nasze dziedzictwo to tysiące uczestników, uczestniczek i marek, które przez lata tworzyły Kongres Badaczy. Nowa festiwalowa formuła INSUMMIT ma w swoim DNA dużo „IN” jak INKLUZYWNOŚĆ i INTEGRACJA, dlatego łączy jeszcze więcej środowisk związanych z insightami i innowacjami. Spotkasz tu kongresowych bywalców i nawiążesz zupełnie nowe kontakty dzięki festiwalowej aplikacji. Lineup i przestrzeń festiwalu są zaprojektowane tak, aby maksymalnie wspierać networking.