Chłopcy! Do bicia! – czyli o jak się mówi o mężczyznach.
#mężczyni #trendykulturowe #inkluzywność #empowerment #feminizm #szowinizm
SCENA PASAŻ
INKLUZYWNOŚĆ
SESJA KUROWANA
12.25 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
W ciągu ostatnich lat tematy związane z kobietami były wielokrotnie poruszane, również przez badaczy na kongresach PTBRiO. Wszyscy kibicują kobietom, by były pewne siebie, aktywne i mogły realizować się na różnych polach. My z kolei chcemy się przyjrzeć rewersowi tej monety – sprawdzić, jak opowiada się o mężczyznach. Czy dostają wsparcie czy wręcz przeciwnie?
Przeanalizujemy, jakie typy męskości wyłaniają się z tych narracji. Zastanowimy się czy mogą one wpływać na mężczyzn i ich relacje ze światem – czy są inkluzywne, zapraszają do partnerstwa i współpracy czy wręcz przeciwnie? I wreszcie czy wyłania się tu jakiś inkluzywny komunikat, a jeśli nie to jakby mógł wyglądać?
Stanisław Dzieduszycki
Head of Insights
Carlsberg Polska
W badaniach od 15 lat, w Carlsberg od 6. Prowadził lub intensywnie uczestniczył w dziesiątkach procesów badawczych dotyczących strategii, komunikacji, innowacji, opakowań, promocji itd. Część z nich wspomogła spektakularne sukcesy, część nie ustrzegła przed poważnymi błędami. Wszystkie były bardzo uczące. Zdezorientowany jako mężczyzna. Przewijał kupki, lubi łowić ryby, w pandemii żona podsuwała michę pod nos, jeździ sam z dziećmi na wakacje. Dobry Pan czy zły Pan?
Agata Kostrzewa
badaczka,
Narrative Impact
Specjalistka od komunikacji, badaczka. Realizowała zlecenia m.in. dla Muzeum Warszawy, Miasta st. Warszawy, Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz takich firm, jak: Carlsberg Polska, Saint-Gobain, mBank, ING, Tarczyński, Nestle, Tesco, Carrefour czy Polpharma. Prowadziła zajęcia z retoryki i erystyki na Uniwersytecie Warszawskim. Partner w Visual & Narrative Institute. Przez wiele lat działała w organizacjach społecznych zajmujących się prawami człowieka.