Data-driven marketing transformation – 5 znaków, że to już czas!
#datadrivenbusinness #cookielessfuture #predictiveanalytics #marketingtransformation #smartdata #onlineanalytics #digitalproductanalytics
SCENA FILTRACJA
PROJEKTOWANIE INNOWACJI
SESJA MODEROWANA
16.25 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Tradycyjne metody badań i analiz, na podstawie których firmy podejmują działania marketingowe przechodzą do lamusa. Organizacje na całym świecie coraz więcej budżetu przeznaczają na działania data-driven, w USA na 1,3 triliona $ wydanych na marketing już 20% to wydatki na działania oparte na danych. Jednak rynek zdaje się wciąż obawiać bazowania na danych, a wśród pracowników brakuje kompetencji analitycznych. W efekcie podjęte decyzje są uzasadniane danymi, zamiast być na ich podstawie podejmowane. Przy coraz większym udziale w rynku produktów cyfrowych organizacje są zmuszone działać inaczej. Tylko co to znaczy? Jak podejść metodycznie do zmiany? Jak Twoja organizacja może zacząć efektywniej z nich korzystać? I dlaczego analityka to sport zespołowy? Odpowiem na te i inne pytanie związane z budowaniem strategii analitycznej i przeprowadzaniem transformacji data-driven w organizacjach.
FESTIWAL INSUMMIT
Paulina Walkowiak
CEO | co-founderka
cux.io
co-founderka I CEO cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce.
Jedyna specjalistka szkoląca z analizy wzorców zachowań w CEE, pomaga przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe.
Wspiera duże organizacje w transformacji data-driven wypracowując z nimi strategie analityczne. Współpracowała m.in. z TVN Media, Prisjakt, VW czy EFL.
Autorka warsztatów z analityki produktowej “Data-driven design” oraz autorskiego masterclass “Analiza jakościowa dla zaawansowanych”. Mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Dwukrotnie wyróżniona w raporcie Strong Women in IT. Laureatka rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie.
#mompreneur