Erekcja czy konar – jak zadać trudne pytanie by uzyskać odpowiedź
#badaniareklam #komunikacja #badaniarynku #trudnepytania #wrażliwetematy #wstyd #metodologie
SCENA FILTRACJA
BADANIA I ANALIZY
SESJA MODEROWANA
15.25 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Czy zdarzyło się kiedyś, że musieliście zadać trudne, niewygodne pytanie, na przykład na jakiś wrażliwy temat? Ile czasu zabrało Wam dobranie odpowiednich słów? A zadawać pytanie o coś, co powinno być tajemnicą, tak, aby jej nie zdradzić? A co, gdybyście to pytanie chcieli zadać dwustu osobom i uzyskać od wszystkich odpowiedź? I to odpowiedź prawdziwą, a nie oczekiwaną. Postanowiliśmy pochylić się nad tą kwestią – jak zapytać o kwestie trudne tak, aby respondent czuł swobodę w udzielaniu odpowiedzi. Na naszym wystąpieniu poznasz najlepsze praktyki do stosowania w trakcie badań dotyczących tematów wrażliwych.

Agnieszka Antecka
Creative Domain Operational Lead
Kantar Polska
Absolwentka wydziału Socjologii Collegium Civitas. Od ponad 10 lat związana z badaniami rynku, ze szczególnym doświadczeniem w badaniach komunikacji oraz innowacji.

Przemysław Łojek
Account Manager
Kantar Polska
Absolwent Socjologii na SGGW. W badaniach rynku od 10 lat. Specjalista badań rynkowych od strony analizy danych oraz bezpośrednim zarządzaniem projektami.