Esport na antenie czyli telewizja gamingowa w czasach internetu
#telewizja #gaming #esport #streaming #content #marketing
SCENA PASAŻ
GAMING
SESJA MODEROWANA
15.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Dlaczego telewizja gamingowo – esportowa ma sens w czasach serwisów takich jak Twitch czy YouTube? Jaki wpływ miała pandemia na standardy realizacji programów telewizyjnych i jak na tym polu wypada telewizja dla graczy. Kto ogląda Polsat Games i dlaczego jest to bardzo atrakcyjna grupa z punktu widzenia marketerów. W trakcie wystąpienia zostaną też zaprezentowane przykłady zrealizowanych kampanii marketingowych na kanale Polsat Games w tym m.in. promocja gry Cyberpunk 2077, która odbyła się z udziałem takich gwiazd jak m.in. Krzysztof Ibisz.
Hubert Habas
Dyrektor sprzedaży
FRENZY
Ze światem gamingu związany jest od 2008 roku. Pracował m.in. dla CD Projekt i Bloober Team. Przez ponad pięć lat współpracował z ESL Gaming – zarówno w polskim oddziale, jak i w globalnych strukturach. Przez ten czas zebrał bogate doświadczenie, współpracując z partnerami oraz sponsorami endemicznymi, jak i nieendemicznymi na różnych obszarach rynku. W firmie FRENZY odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami i rozwój produktów własnych.