Greenwashing jako zjawisko kulturowe
SCENA PLAC
GREENSPIRACJE
SESJA KUROWANA
15.00 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Greenwashing – sama nazwa jest stygmatyzująca. Dla mnie to jednak zjawisko kulturowe. Jako takie jest ono ani złe, ani dobre, tylko „jest sobie”. Chciałbym zachęcić Państwa do takiego właśnie, niewartościującego podejścia do greenwashingu. Dopiero wtedy bowiem możemy je porządnie analizować.
Dr Krzysztof Najder
Founding Partner
STRATOSFERA
Strateg marketingowy, designer, wielbiciel psów, rowerów i Warszawy. Typowy podstarzały hipster – ciągle udaje, że ma 50 lat. Parter Założyciel Stratosfery Consulting; December Branding; Antymateria Lekkie Rowery Miejskie; SMG/KRC Human Resources. Poprzednio Dyrektor Kreatywny w Publicis, DMB&B, Y&R; adiunkt na Wydziale Psychologii UW; psychoterapeuta uzależnień. Mieszka w Warszawie, bawi się z psami, chodzi na spacery, wieczorem pije wino z przyjaciółmi i czasami jest prawie szczęśliwy.
Paweł Tyszkiewicz
Dyrektor Zarządzający
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
59 lat, Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W latach 2005-2021 członek zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezes Rady Reklamy. Od 2010 jest członkiem Komitetu Krajowych Stowarzyszeń EACA – Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli. Od 2021 Przewodniczącym Rady Partnerów Effie.