INSUMMIT nav logo
Kup teraz czy Kупити зараз? Jak inkluzywnie prowadzić markę w 2022 roku, która uwzględni potrzeby obywateli Ukrainy na polskim rynku?
#ukraina #inkluzywność #diversity #Targetgroup #strategia #segmentation #research #minorities #messaging
BUTELKOWNIA
OPTYMALIZACJA KOMUNIKACJI
SESJA MODEROWANA

12.25 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

W 2022 roku ponad 3 miliony Ukraińców przekroczyło polskie granice. W marketingowym mainstreamie dominują przekazy skupiające się na szlachetnej pomocy firm warto jednak zmierzyć się z pytaniem – co dalej? W toku asymilacji goście staną się licznymi uczestnikami lokalnego rynku. W prezentacji przedstawimy wyniki autorskiego badania przeprowadzonego na potrzeby prelekcji, jaki jest stosunek marketerów do osób z Ukrainy w roli konsumentów. Czy ich plany marketingowe uwzględniają potencjał tej target grupy jakie deklarują bariery, a jeśli tak to jakie motywacje nimi kierują? Prezentacja będzie oparta na wnioskach, cytatach i przemyśleniach obu stron – zarówno branży marketingowej jak i potencjalnych odbiorców komunikacji. Spróbujemy także przedstawić tropy w poszukiwaniu insightów komunikacyjnych trafnych i pełnych szacunku dla mniejszości ukraińskiej.
Jakub Kwaczyński

Head of StrategySpecialist
GoldenSubmarine

Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w Internecie, m.in. NIVEA Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec czy Nestle, których kampanie zdobywały nagrody branżowe, m.in. Effie, Golden Arrow i Kreatury. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB, Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference, Golden Marketing Conference i inne. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press) oraz juror w branżowych konkursach (MIXX, Grand Video Awards). Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzający komptetencje w digital marketingu. Od 6 lat współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”, nagrodzonego w Konkursie Kreatura i Power of Content Marketing Awards. Z marketingiem związany od 10 lat. 
Marta Ulman

Head of Strategy Warsaw
GoldenSubmarine

Odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott czy ING. Współautorka pierwszego w polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka książki o marketingu, prowadzi szkolenia i warsztaty. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB (2018-22), InDigital Marketing, Dimaq Voice, MIXX Conference i inne.