INSUMMIT nav logo
Meta dress – kiedy Wszyscy założymy cyfrowe ubrania?
SCENA PLAC
SESJA KUROWANA
13.00 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Globalny metaverse jeszcze nie powstał. Czy i kiedy powstanie? Tego nie wiemy! Niemniej już dziś istnieją liczne wirtualne światy takie jak Fortnite, Minecraft, Roblox czy Horizon Worlds. Ich istotą jest immersyjność, czyli zanurzenie się w świecie 3D i poczucie realizmu uczestników. W metaverse każdego dnia potrzebują cyfrowych ubrań, butów i akcesoriów. A jeśli tak, będą potrzebować również cyfrowych showroomów, przymierzalni i modeli 3D. Świat społeczny i świat mody ulega kolejnej doniosłej przemianie!
W tracie sesji podejmiemy następujące zagadnienia:
  • Jak dziś marki fashion radzą sobie w metaverse? Jakie będą ich strategie przyszłości?
  • Co to oznacza dla marek i e-commerce?
  • Jak rozwój handlu w metaverse wpływa na zachowania konsumenckie?
  • Jak to wpłynie na dalszy rozwój techniki VR i AR?
  • Czy moda w metaverse jest bardziej zrównoważona niż ta tradycyjnym wydaniu?
Dorota Cudna- Sławińska

CCO
Kantar

Menedżerka, badaczka i facylitatorka odpowiedzialna za strategię, komercjalizację i rozwój biznesu.
W ciągu ponad dwudziestoletniej pracy zawodowej w branży marketingowej zdobyła doświadczenie w zakresie zarządzania, tworzenia programów doradczo-badawczych i przekładania ich wyników na strategie marketingowe. Certyfikowana facylitatorka doświadczona w prowadzeniu warsztatów strategicznych i kreatywnych dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, finansowej oraz IT. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
David Iudica

Head of Vertical Insights and Scaled Research
Meta

In his role as Director of Global Vertical and Media Insights, David Iudica provides support to sales and marketing executives spanning the globe. He is responsible for consumer insight initiatives designed to help Meta create more meaningful connections between its advertising partners and its consumers. Prior to joining Meta, David held leadership positions at Turner, Yahoo, MTV Networks, and Major League Baseball. David’s work has also been shared in events like Ad Week and on TV including on the Today Show. He graduated from St. John’s University with a B.A. in Psychology.
Alicja Włodarczyk

Badaczka jakościowa
Minds & Roses

Badaczka jakościowa z kilkunastoletnim doświadczeniem w największych firmach badawczych. Pasjonuje się innowacjami, chętnie dzieli się wiedzą o nich i dobrze jej to wychodzi – w 2020 roku swoją opowieścią o mięsie komórkowym zdobyła główną nagrodę Kongresu Badaczy. Tym razem opowie o tym jak ludziom się nosi wirtualne ubrania.
Łukasz Rzepecki

Co-Founder and CEO
Wearfits

przedsiębiorca, Executive MBA manager i entuzjasta nowych technologii, posiadający 20 lat doświadczenia w IT i branży internetowej. Wyróżniony jako jedna z najbardziej kreatywnych osób w Polsce według magazynu BRIEF. Członek Małopolskiej Rady Innowacji. Jego wiedza opiera się szerokim doświadczeniu zebranym w trakcie kilkunastu lat prowadzenia własnego software house’u (zdobywca nagrody Deloitte Technology Fast 50 CE w 2013 roku). Współzałożyciel i CTO AUTENTI (wiodącym rozwiązaniu do podpisu elektronicznego).
Ewa Tumanow

Retail & eCommerce Industry Manager CEE
Meta

Retail & eCommerce Industry Manager CEE, Meta Odpowiedzialna za strategie transformacji cyfrowej największych graczy z segmentu Fashion Retail i Marketplaces w regionie jak LPP, MIG, OTCF, Pepco, Allegro. Mentorka w programie Boston Consulting Group „EmpowerPL”, kierowanym do najzdolniejszych studentów z Polski, studiujących na czołowych światowych uczelniach wyższych. Podczas sesji opowie o perspektywie Meta związanej z Metaversum, o roli organizacji w tworzeniu kolejnej rewolucji cyfrowej, a także o globalnych kampaniach graczy Fashion Retail w Metaverse. Prywatnie fanka Singularity, sportów w każdej postaci i muzyki, która ma bit.
Kasia Gola

Fudatorka
GeekGoesChic
Industry Advisor
WEARFITS

researcherka, analityczka oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie – Flowbox), założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards – GeekGoesChic, w ramach którego łączy świat technologiczny z modowym. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii “Online” oraz Central European Startup Awards w kategorii “Diversity role model”. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard. Fanka amerykańskiego Vogue’a i klasycznych trampek.
Paweł pawlak

Head of Mobile App
CCC Group

Ekspert aplikacji mobilnych – marketingu akwizycyjnego dla aplikacji mobilnych, analityki mobilnej, oraz strategii aplikacji mobilnych wyznaczających szeroko rozumiany wzrost aplikacji i przede wszystkim skalowanie samego biznesu. Ponad 9 letnie międzynarodowe doświadczenie w nowych technologiach, gdzie budował i skalował biznesy różnych rozmiarów – od startupów po duże międzynarodowe firmy. Obecnie jest szefem aplikacji mobilnej CCC w regionie CEE. Pasjonat nowych technologii – w tym technologii blockchain.