INSUMMIT nav logo
Jak zmienia się świat gamingu i esportu – potrzeby wyzwania i szanse dla marketerów zabiegających o generację z.
#gaming #esport #streaming #content #marketing
SCENA PASAŻ
GAMING
SESJA MODEROWANA
15.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Dyskusja z udziałem ekspertów obserwujących ewolucję świata gamingu i esportu od dwóch dekad.
Jacek Jankowski

Senior Account Manager Wirtualna Polska / twórca TikTok / TataGracza

ączy gaming ze światem marketingu od prawie dwóch dekad, wcześniej prowadząc agencje produkujące gry i aplikacje reklamowe dla szerokiego spektrum klientów. Były szef a obecnie członek grupy roboczej Esport i Gaming w IAB Polska. Twórca internetowy znany pod nickiem TataGracza na TikTok gdzie łączy pokolenia – młodych graczy z ich rodzicami. W Wirtualnej Polsce odpowiada za część klientów gamingowych i technologicznych oraz wsparcie dla działów sprzedaży i publishingu.
Radosław Nałęcz

Business Development Manager
FRENZY

Prezenter radiowy i telewizyjny oraz były redaktor naczelny telewizji Polsat Games. W mediach od połowy lat 90-tych XX wieku. Współtwórca formatów telewizyjnych – “Faux Paux”, “Deja Vu” oraz “Mistrz gry”, w których gości przedstawicieli polskiej branży growej (i nie tylko). Pasjonat gier, fan komiksów, gadżeciarz, który stara się przybliżyć świat gamingu możliwie jak największemu gronu odbiorców. Obecnie pełni funkcję Business Development Managera w firme FRENZY, gdzie odpowiada za realizację projektów z branży gamingowej i esportowej.