Miliony Polaków w metaverse, czyli o potencjale biznesowym wirtualnego świata
#metaverse #gaming #interactivity #consumer #avatar #experience #money #newbusiness #touchpoints
BUTELKOWNIA
CYBER&METAVERSE
SESJA MODEROWANA
15.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Zuckerberg się pomylił! To nie on wymyślił metaverse – jest to zjawisko dużo szersze i starsze (ma ponad 30 lat!). W ostatnim czasie powstało mnóstwo opracowań, które przedstawiały różne aspekty zjawiska, jednak żadne z nich nie dotykało bezpośrednio polskiego rynku.
Pierwsza próba zbadania metaverse w Polsce!
Z wystąpienia dowiesz się:
- do czego Polakom służą gry – poza graniem oczywiście
- czy – jak inni – jesteś już uczestnikiem metaverse mimo, że o tym nie wiesz!
- jaką skalę osiąga zjawisko metaverse
- dlaczego korzystamy z metaverse i jak nasze zachowania mogą przełożyć się na konkretne benefity dla marek
- czy marki są mile widziane w metaverse
- czym jest metaverse marketing i jaki jest jego potencjał w Polsce
- które branże mają najłatwiejszy start
- jak efektywnie wprowadzić swoją markę do metaverse.
Marta Rybicka
Chief Commercial Officer, członek zarządu
IQS
Z wykształcenia socjolog i absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów.
Z IQS związana od ponad 10 lat. Doskonale rozumie perspektywę klienta, niemal połowę zawodowego życia spędziła po stronie klienta (Nestle, Ringier Axel Springer Polska), następnie przez wiele lat prowadziła i rozwijała w IQS ilościowo-jakościowy dział badawczy, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Obecnie członek zarządu, odpowiada między innymi za client service oraz segment badań syndykatowych. Zaangażowana w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Na swoim koncie ma wystąpienia na licznych konferencjach i webinarach, wywiady w radiu i TV, autorka wielu prelekcji i artykułów eksperckich w mediach. Członek PTBRiO.
Kamil Bolek
Chief Strategy Officer
LTTM
Z wykształcenia ekonomista, pasjonat gier komputerowych i esportu. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w DDB&tribal, gdzie odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska, a także prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji gaming marketingu Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Jest autorem licznych artykułów oraz prelekcji na temat fenomenu gier i ich znaczenia dla branży marketingowej, badawczej oraz mediowej. Ponadto jest zdobywcą nagród Effie i Cannes Lions, od 3 lat jest członkiem Komitetu Organizacyjnego Effie Awards, a w przeszłości zasiadał w jury MIXX Awards oraz Konkursu Innovation.