INSUMMIT nav logo
Najlepiej przebadana kampania Allegro
#reklama_świąteczna_Allegro_2021 #sukces_świątecznej_reklamy_Allegro_2021 #“To_co_najważniejsze” #kulisy_tworzenia_reklamy #insight #napięcie #branding #marka #komunikacja #efektywność,#brandKPI #emocje #wizerunek #brandimage #perswazja
BUTELKOWNIA
OPTYMALIZACJA KOMUNIKACJI
SESJA MODEROWANA

12.05 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Jak stworzyć wyjątkową reklamę świąteczną, która zostawi odbiorcę z poczuciem emocjonalnego zbliżenia się do marki, ale będzie też dla marki relewantna, efektywna, a także utrzyma ją w pozycji trendsettera tworzenia świątecznych opowieści? Jak zbliżyć się do poprzeczki, którą wyznaczyliśmy sobie w 2016 roku tworząc świąteczną reklamę “English for beginners”?
Wydaje się, że tworząc reklamę świąteczną w 2021 znaleźliśmy na te pytania odpowiedzi. Stworzyliśmy historię, która ponownie przyciągnęła uwagę odbiorców, została uznana za unikalną i lubianą. Była chętnie komentowana w mediach internetowych. Badania pokazały, że tak jak planowaliśmy, udało nam się poruszyć ważny dla odbiorców temat. Co ważne odbiorcy wskazali, że spot przekonał ich do skorzystania z Allegro. Wskaźniki wzrostu TOM i jego utrzymanie się po zakończeniu kampani wskazują również na sukces kampanii (także w kontekście non-users Allegro)
Joanna Kobylińska-Andrzejak

Senior Brand Management Specialist
Allegro

Brand Manager z 14 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu. Doświadczona w tworzeniu strategii komunikacyjnych, współprowadzeniu badań, zakupu mediów, po uczestnictwo w procesie produkcyjnym. Pracę w Allegro rozpoczęła od prowadzenia kampanii mobile, a także kampanii sprzedażowych kategorialnych i multikategorialnych. Na swoim koncie ma m.in. koordynację: kampanii świątecznej “Czego szukasz w Święta – English for Beginners” (nagrodzone Brązowym Lwem na Cannes Lions 2017), kampanii “Czego szukasz na co dzień – Gitara” (jedyna reklama z Polski nagrodzona w konkursie reklamowym Epica 2016, srebro), kampanii „Album | Reklama świąteczna 2019”, Teledysku świątecznego Allegro – „Wspólna chwila”, świątecznej kampanii wizerunkowej 2021 “To co najważniejsze”. W roku 2021 odpowiedzialna za przeprowadzenie pierwszych kampanii wizerunkowych Allegro skierowanych do Young Buyers (18-30 lat), jak i Silver Generation (50+). W ramach poszerzania swoich kompetencji dotyczących zachowań międzyludzkich jest absolwentką podyplomowych studiów z Psychologii społecznej na SWPS (2021).
Łukasz Bielewicz

Brand Management Expert
Allegro

doświadczenia w różnych agencjach badawczych, m.in. jako szef zespołu badawczego w Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i strategii marki. Przez 2 lata wspierał rozwój marek Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego, obecnie wspiera rozwój marki Allegro w obszarze insightów oraz strategii marketingowej.

FESTIWAL INSUMMIT