Nowy CX – czyli jaki?								
				
									SCENA PASAŻ								
				
									NOWY CX								
				
									SESJA KUROWANA								
				15.00 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
									W tracie odpowiemy na następujące zagadnienia:
				- Czy NPS jest najlepszym wskaźnikiem?
 - Jak zrozumieć drivery satysfakcji klienta?
 - Co powinniśmy mierzyć, by zrozumieć klientów?
 - Czy dane i analityka mają moc?
 - Czy rola agencji badawczych powinna się ograniczyć tylko do dostarczenia badań dla klienta?
 - Jak projektować dla klientów?
 - BX vs CX
 - Sesja Q&A
 
- Co to jest BX i czym rożni się od klasycznego CX
 - Jak dobre projektowanie doświadczeń zmienia biznes i buduje lojalność
 - Jeśli nie NPS to co w zamian
 - Insighty vs dane, jak wykorzystać moc obu typów danych
 - Czego powinieneś oczekiwać od agencji badawczej, by nie przepalać budżetu na niekonkluzywne wyniki badań.
 

Przemysław Kuraczyk
Head of CX
Kantar Polska
									Manager Customer Experience od 14 lat zaangażowany w projekty związane z poprawą doświadczeń klienta w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji w branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniach. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klienta i biznesowej, poprzez poprawianie doświadczeń na scieżce klienta (Customer Journey). Posiada wieloletnie doświadczenie w analizie insightów klienckich, wyszukiwaniu rozwiązań, które adresują potrzeby klientów i wspierają rozwój biznesu. Współtworzył strategie CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wykorzystania rozwiązań digitalowych w obsłudze klientów.