Oddajemy głos przybyszom z Ukrainy – Portret Ukrainek i Ukraińców w Polsce
scena partnerska
12:10 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
24 lutego 2022 nasi sąsiedzi z Ukrainy zostali napadnięci przez Rosję, a wiele i wielu z nich musiało opuścić własne domy i bliskich. Znaleźli schronienie w Polsce, a Polacy zdali egzamin jako gospodarze przyjmujący uchodźców pod własnym dachem i niosący pomoc w wielkim zakresie. Chcemy opowiedzieć o przybyszach z Ukrainy, dla których Polska stała się schronieniem, o ich codziennym życiu, zwyczajach, opiniach, aby ich lepiej poznać i zrozumieć. Ponieważ Ukrainki i Ukraińcy, wcześniej sąsiedzi, stali się teraz naszymi współobywatelami.

Kamil Michalski
Managing Director
Kantar Polska
Absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Dołączył do Kantar Polska SA we wrześniu 2016 roku obejmując stanowisko Digital Directora, a od kwietnia 2020 do maja 2021 pełnił rolę COO.

Katarzyna Chmura
Strategy Business Director
Kantar Polska
Psycholożka, od początku kariery zawodowej związana z badaniami. Specjalizuje się w badaniach wspierających wprowadzanie nowych produktów na rynek, badaniach kondycji marki oraz badaniach segmentacyjnych, przede wszystkim dla branży FMCG. Obecnie odpowiedzialna za przygotowanie oraz wdrożenie efektywnego procesu obsługi, sprzedaży i współpracy z Klientami w Kantar Polska.

Svitlana Vynoslavska
General Director
Kantar Ukraine
Socjolożka. Ukończyła Kijowski Uniwersytet Narodowy im. Tarasa Szewczenki, uzyskując dyplom z socjologii praktycznej oraz studia doktoranckie w Instytucie Socjologii Narodowej Akademii Nauk Ukrainy. Ekspertka w obszarach: Brand & Communication, Innovation & Product Development, Segmentation, Customer Experience oraz w sferze społeczno-politycznej. Ma ponad 25 lat doświadczenia w koordynowaniu kompleksowych badań i tworzeniu rekomendacji, które pomagają firmom krajowym i globalnym rozwijać się.