Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta.
O strategii badań pracowniczych w korporacji i budowaniu kultury pytania „dlaczego?
#EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem
SCENA FILTRACJA
EXPERIENCE DESIGN
SESJA MODEROWANA
13.25 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Większość firm inwestuje w badania potrzeb klienta – to dobrze! Badania pracowników jednak zwykle kończą się na długiej, żmudnej ankiecie zaangażowania wysyłanej raz do roku – to już gorzej…
Opowiem, dlaczego warto to zmienić – i jak to zrobić! Z mojego wystąpienia dowiesz się:
- Jak zbudować strategię słuchania pracowników opartą o badania ilościowe, jakościowe i analizę danych HR.
- Jak przekonać biznes do badań jakościowych – i jakich argumentów używać w rozmowach z interesariuszami, żeby wyjść poza coroczną ankietę.
- Jak badania w HR prowadzić niemal bezkosztowo – i w oparciu o zdobyte dane wyciągać wnioski dające zysk.
- Jak zaangażować przedstawicieli biznesu w prowadzenie badań – i znajdować ambasadorów słuchania głosu pracownika.
FESTIWAL INSUMMIT
Magda Kołba-górna
EX Service Design Lead
Santander Bank Polska
Jako EX Service Design Lead w Santander Bank Polska dbam o to, aby decyzje podejmowane przez bank uwzględniały w sobie głos pracownika – i jego potrzeby. Wcześniej zajmowałam się badaniami zaangażowania, badaniami marketingowymi i współpracowałam z fundacjami działającymi na rzecz krajów Globalnego Południa. Skończyłam etnologię i afrykanistykę – i głęboko wierzę, że metody jakościowe mają swoje ważne miejsce w poznaniu intencji i potrzeb ludzi – czy patrzymy na nich jako na pracowników, klientów, czy obywateli.