Spraw, by szybciej rosły! Historia o tym, jak dobrze nawiezione insighty stworzyły szyty na miarę love brand
#innowacja #omnichannel #badanierynku #wzrostsprzedaży #pracazinsightami #kreacjabrandu #hipotezawzrostu #stylżycia
SCENA FILTRACJA
PROJEKTOWANIE INNOWACJI
SESJA MODEROWANA
15.25 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Insight jest nawozem, który odpowiednio dawkowany sprawia, że biznesy rozkwitają. Udowodnimy to opowiadając historię kiełkowania, wzrostu i rozwoju marki PlantLover. Pokażemy prawdziwe success story, opowiemy czym są hipotezy wzrostu, jak z nimi pracować, jak je weryfikować i co najważniejsze, w jaki sposób wykreować markę tak, by od samego początku trafiała ze swoimi produktami w dokładnie określoną niszę. A to wszystko uwzględniając rolę insightu na każdym etapie biznesowego procesu. Porozmawiamy o tym, jak dekonstruowaliśmy praktyki w obrębie nowych przejawów stylu życia, by z nich skonstruować nowe produkty. Kochamy ten projekt, bo w nim insight stał się kluczem do wszystkich działań i trwale wprowadził Klientów w centrum decyzji biznesowych, a marka dzięki temu na dobre zakorzeniła się w ich świadomości.
FESTIWAL INSUMMIT
Maksym Dębski
Market Researcher & Insights Expert
Omnisense
Od 5 lat bezpośrednio związany z branżą badawczą. Absolwent Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej pracy przy pomocy połączenia podejść jakościowych i ilościowych projektuje holistyczne doświadczenia klientów w kontakcie z marką. Aktualnie skupia się na realizacji projektów wspierających marki w budowaniu strategii marketingowych (m.in.: Reporter Young, Inglot, Znak, Coccodrillo). W przeszłości był odpowiedzialny za badania dla Krakowskiego Biura Festiwalowego, w szczególności badań segmentacyjnych odbiorców kultury w Krakowie. Realizował badania dla spółek Skarbu Państwa związanych z branżą turystyki. Posiada doświadczenie w realizacji projektów miejskich, m.in. ewaluacji Budżetu Obywatelskiego miasta Kraków. Regularnie współpracuje przy realizacji badań ewaluacyjnych dla instytucji administracji publicznej.
Katarzyna Skoczek
Brand Manager / Customer Experience & Insights Manager
Omnisense
Od ponad 10 lat specjalizuję się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Projektowałam kreatywne kampanie marketingowe dla grupy we killed tv (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland), prowadziłam komunikację sieci SPAR na Polskę, tworzyłam program kulinarny dla TVP Kraków, zarządzałam mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Obecnie skupiam się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. W swoich działaniach łączę wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.