STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Czy w takich czasach najlepiej zaszyć się w jakieś dziurze i przeczekać? A może uciec na rajską wyspę? Nie. Może jednak być przygotowanym na najgorsze i zabezpieczyć się możliwie najlepiej… albo to wszystko zniszczyć, rozbić i zbudować nowy, lepszy świat? Strategie działania w czasach niepewności mogą być różne, ale panuje tu pewien określony system i zasady. Jakie to są strategie? Które z nich wydają się nam najlepsze na dzisiejsze czasy? Co z tego wynika dla marek? O tym w module STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
Krzysztof Polak
partner
Semiotic Solutions
Współwłaściciel firmy Semiotic Solutions. Pasjonuje się zagadnieniami kultury popularnej, komunikacji, rolą marek w życiu społecznym. Semiotykę traktuje nie tylko jako metodę badawczą ale również jako perspektywę poznawczą dzisiejszej kultury.