TANI ARMANI, CZYLI JAK NIE KOMUNIKOWAĆ ODPOWIEDZIALNEJ MODY
SCENA PLAC
SESJA KUROWANA
12.00 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Chcemy wyglądać dobrze, jednocześnie chcemy dbać o planetę. Jak to pogodzić, skoro jedna para zwykłych jeansów wymaga zużycia 7500 litrów wody? Jak przekonać młodych ludzi do second handów? Jak włączyć firmy odzieżowe do czynienia mody bardziej odpowiedzialną? Punktem wyjścia do szukania odpowiedzi jest zrozumienie Gen Z jako generacji, która tak samo świadomie podchodzi do swojego stylu, co do kondycji naszej planety.
Agata Twardowska zaprasza na panel, w którym udział wezmą Katarzyna Zajączkowska oraz Zosia Zochniak, które m.in na co dzień współpracują z pokoleniem Gen Z, do niego kierują swoje działania. Takim zrozumieniem powinny wykazać się firmy odzieżowe, wspierając drugi obieg, ale jednocześnie komunikując to adekwatnie do oczekiwań Gen Z.
FESTIWAL INSUMMIT
Agata Twardowska
Dyrektorka Zarządzająca
albo albo
współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca agencji kreatywnej albo albo realizującej działania komunikacyjne na styku kultury popularnej, designu oraz szeroko pojętego lifestyle’u. albo albo jest jedną z pierwszych agencji na rynku specjalizujących się w digitalowym storytellingu oraz w działaniach typu branded content i branded entertainment.
Katarzyna Zajączkowska
OdpowiedzialnaModa.pl
autorka podcastu „Odpowiedzialna moda” oraz książki „Odpowiedzialna moda. Guit-free przewodnik po slow fashion”. Z wykształcenia projektantka i ekonomistka, wykładowczyni w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru. Zajmuje się wspieraniem branży mody w obszarze zrównoważonego rozwoju, skupiając się na innowacyjnych rozwiązaniach wokół mody cyrkularnej, prowadzi warsztaty i wykłady dla firm i organizacji.
Zosia Zochniak
współzałożycielka
UbraniaDoOddania.pl
pomysłodawczyni i współzałożycielka portalu UbraniaDoOddania.pl, realizującego zasady w pełni cyrkularnego drugiego obiegu odzieży. Ekspertka ds transformacji strategii założeń dla Zrównoważonej Mody w ramach inicjatyw ONZ. Wraz ze swoim zespołem projektuje i wdraża wiarygodne działania odpowiedzialne społecznie w firmach i korporacjach, których mianownikiem jest budowanie świadomości nt. cyrkularnego obiegu dla odzieży.