
TREND ALTERNATYWA
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
15.40 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Łamanie konwenansów, poszukiwanie mniej utartych ścieżek – to strategie coraz większej liczby konsumentów. Przykłady można mnożyć. Babcia wybiera crossfit zamiast opieki nad wnukiem, sweterki kupujemy dla psa, dzieci uczymy w domach, w koszyku mamy wegańskie parówki, na imprezie sięgamy po warzywne mojito, … Czy eskapizm od utartych ról społecznych i wyborów to przejaw poszukiwania nowych światów, ścieżek, doznań? A może jest to tylko forma dostosowanie się do wciąż zmieniającego się świata? Czy to, jak żyliśmy do tej pory, to za mało? O rosnącej popularności tego co odmienne w module poświęconym trendowi ALTERNATYWA.

Marta Bierca
Partner & Co-Founder
WiseRabbit
Partnerka i współ-założycielka agencji badawczej WiseRabbit. Dr socjologii (SWPS), etnolożka i antropolożka. W badaniach jakościowych i ilościowych od kilkunastu lat. Pracowała dla wielu marek z sektora FMCG, finansów, nowych technologii, przemysłu, telekomunikacji. Pasjonatka badań społecznych – obserwatorka społeczeństwa i trendów.