INSUMMIT nav logo
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
13.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Zastanawia Was jak myśli i działa konsument? Dlaczego dokonuje takich a nie innych wyborów? Co nim kieruje? Chcecie znaleźć sposób na budowania relacji z klientami, wsparcie strategii, marketingu lub potrzebujecie inspiracji dla nowych rozwiązań, usług i produktów? Zapraszamy na siódmą odsłonę projektu trendwatchingowego PTBRiO – tym razem pod nową marką Trend Impact. Poznacie najnowszą mapę trendów, które zdefiniują rok 2023 i kolejne lata. Mapę, którą musicie poznać, aby przygotować swój biznes, markę i organizację na to co nadchodzi.

partnerzy badania:


Agnieszka Warzybok

Decode

Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z doświadczeniami klientów, budowaniem relacji z klienta z marką, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne.
Aleksandra Trojanowska

ING Bank Śląski

Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini PTBRiO. Od 13 lat pasjonatka i praktyczka badań rynkowych, pracowała w TNS OBOP, Ipsos. Badaczka jakościowa i ilościowa, moderatorka, prowadząca badania zarówno lokalnie, jak i w ramach projektów międzynarodowych. Specjalizującym się w badaniach komunikacji, zajmuje projektami ad hoc – testy strategii komunikacyjnych, ocena konceptów komunikacyjnych, pre-testy reklam.
Aleksandra Gębarowska

Senior Customer Consultant
NielsenIQ

Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia, członkini PTBRiO. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich.
Beata Rąbińska

Strategic Account Manager
UX Researcher, Kantar Polska

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów przy PAN oraz Historii Sztuki w Collegium Civitas. Z badaniami marketingowymi związana od 2002 roku. Specjalizuje się w projektach jakościowych łączących niestandardowe podejścia badawcze i konsultingowe. Pasjonuje się wspinaczką.
Basia Zajączkowska

Research Manager
IPSOS

Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii „Impact Factor” 2018. Od czterech edycji współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO „Konsument”. Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów oraz trendów. W branży od 2010 roku. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych.
Przemek Huk

Research Manager Insight Lab

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, KOGENERACJA S.A., Energa, Total Money.
Krzysztof Polak

partner
Semiotic Solutions

Współwłaściciel firmy Semiotic Solutions. Pasjonuje się zagadnieniami kultury popularnej, komunikacji, rolą marek w życiu społecznym. Semiotykę traktuje nie tylko jako metodę badawczą ale również jako perspektywę poznawczą dzisiejszej kultury.

Iza Krzemińska

R&D Expert in AI Competence Center,
Orange Labs Polska

Psycholog (UW), data scientist (PUE) – ekspert R&D z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu wiedzy o kliencie i tworzeniu usług opartych o dane. W Orange Labs zaangażowana w projekty tworzenia innowacyjnych usług aktywnie dostosowujących się do potrzeb użytkownika w oparciu o jego osobowość. Zajmuje się tworzeniem koncepcji, algorytmów i modeli, dzięki którym AI zmienia swoje priorytety działania, interfejs usługi i opcje zależnie od potrzeb użytkownika. Prowadzi badania nad temperamentem i jego wpływem na codzienne funkcjonowanie człowieka.
Agnieszka Ogrocka

Research Expert
Mercer

Marta Bierca

Partner & Co-Founder
WiseRabbit

Partnerka i współ-założycielka agencji badawczej WiseRabbit. Dr socjologii (SWPS), etnolożka i antropolożka. W badaniach jakościowych i ilościowych od kilkunastu lat. Pracowała dla wielu marek z sektora FMCG, finansów, nowych technologii, przemysłu, telekomunikacji. Pasjonatka badań społecznych – obserwatorka społeczeństwa i trendów.