BUTELKOWNIA
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
15.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Jak ludzie radzą sobie w epoce niepewności? Jakie strategie i kierunki działań obierają? Z czego rezygnują? Jak budują swój dobrostan? Co staje się dla nich najważniejsze? Jakie alternatywne rozwiązania wybierają? Jak radzą sobie z paradoksami wirtualnego świata? Poznacie najnowszą mapę trendów, które zdefiniują rok 2023 i kolejne lata. Mapę, którą musicie poznać, aby przygotować swój biznes, markę i organizację na to, co nadchodzi.
Aleksandra Trojanowska
ING Bank Śląski
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini PTBRiO. Od 13 lat pasjonatka i praktyczka badań rynkowych, pracowała w TNS OBOP, Ipsos. Badaczka jakościowa i ilościowa, moderatorka, prowadząca badania zarówno lokalnie, jak i w ramach projektów międzynarodowych. Specjalizującym się w badaniach komunikacji, zajmuje projektami ad hoc – testy strategii komunikacyjnych, ocena konceptów komunikacyjnych, pre-testy reklam.