
OTWARCIE
BUTELKOWNIA
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
13.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA
Zastanawia Was jak myśli i działa konsument? Dlaczego dokonuje takich a nie innych wyborów? Co nim kieruje? Opowieść zaczniemy od napięć, bolączek i potrzeb współczesnego konsumenta. Co go kształtuje? Jakie są jego zmartwienia? Z czym się boryka? O czym marzy? I jak próbuje sobie poradzić. Jest to niezbędna wiedza do budowania relacji z klientami, wsparcia strategii, marketingu czy jako źródło inspiracji dla nowych rozwiązań, usług i produktów.

Agnieszka Warzybok
Decode | Future.Company
Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z doświadczeniami klientów, budowaniem relacji z klienta z marką, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne.

Aleksandra Trojanowska
ING Bank Śląski
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini PTBRiO. Od 13 lat pasjonatka i praktyczka badań rynkowych, pracowała w TNS OBOP, Ipsos. Badaczka jakościowa i ilościowa, moderatorka, prowadząca badania zarówno lokalnie, jak i w ramach projektów międzynarodowych. Specjalizującym się w badaniach komunikacji, zajmuje projektami ad hoc – testy strategii komunikacyjnych, ocena konceptów komunikacyjnych, pre-testy reklam.