INSUMMIT nav logo

24 - 25 września 2024 PGE NARODOWY

Jedno z największych w Europie wydarzeń o wykorzystywaniu insightów do podejmowania decyzji i tworzenia innowacji.
800-osobowa publiczność i blisko 100 wystąpień, paneli i warsztatów, poświęconych najnowszym zjawiskom społecznym i konsumenckim oraz najważniejszym wyzwaniom biznesu i cywilizacji.

NAJWAŻNIEJSZE TEMATY

FESTIWALU INSIGHTÓW I INNOWACJI INSUMMIT 2023

Insighty i innowacje

Insights into action – przełożenie wiedzy human insight na innowacyjne rozwiązania, miejsce i rola insightów w organizacji, technologie i źródła danych, fuzje, analityka, automatyzacja, sztuczna inteligencja – potencjał, zastosowania i zagrożenia, modele tworzenia innowacji, insights to kill &insights to win, integracja i zarządzanie wiedzą; data driven decisions

Człowiek, społeczeństwo, rynek

Zmienność, złożoność, dynamika, radykalizacja i polaryzacja postaw – implikacje społeczne i rynkowe, napięcia i konfrontacje, kondycja społeczeństwa, zdrowie, strach i dobrostan psychiczny, wpływ rosyjskiej agresji, style życia, czas wolny, młode pokolenia, silver market, trendy konsumenckie, zmiany zwyczajów zakupowych, inflacja i kryzys

Technologia i cyfrowość

Akceleracja, dostępność i wszechobecność, AI, ChatGPT, metaverse, augmented reality, automatyzacja, technologia a zmiany społeczne, nowe kompetencje, edukacja, prywatność, cyberbezpieczeństwo

Consumer/ shopper journey

Strategie 360, omnichannel, retail, konwergencja światów, zarządzanie konsumentocentrycznością

Human-centered design

CX/UX/HX, service design, product design, design thinking, projektowanie Innowacji, dojrzałość projektowa

Zrównoważenie i odpowiedzialność

ESG, green washing, purpose washing, autentyczność, perspektywa firm a perspektywa kliencka, rola i oczekiwania wobec marek, mity, postawy konsumenckie, różnorodność i inkluzywność w praktyce

Empowerment, aktywizm, zaangażowanie

Nowe formy relacji, działania, współpracy i wspólnoty, gender, pokolenia

Cywilizacja rozrywki

Insighty w obszarze rozrywki, mediów i kultury, postawy i zachowania, wzorce konsumpcji, komunikacja marek, digital, gaming, e-sport, projektowanie rozrywki

Media nowego świata

Wzorce konsumpcji i ich zmiany, social media, cyber&meta, zintegrowany pomiar jednoźródłowy, real time data, cross media/ kampanie multimediowe, innowacje, efektywność przekazu reklamowego, wiarygodność źródeł informacji, szum informacyjny, dezinformacja

Wygrywające strategie

Biznesu, marek i komunikacji, nowe modele, podejścia i sposoby działania dużych, średnich i małych marek, alternatywa jako nowa norma, tempo i zwinność, zdalność, technologia, mobilność, autonomia, nowe sposoby zarządzania, case studies

Wyzwania prognozowania

Przewidywanie przyszłości w krótkim i długim horyzoncie, Future thinking, meataanalizy i analizy historyczne, wiarygodność wskaźników i źródeł, kryzys gospodarczy, wpływ czynników makroekonomicznych i geopolitycznych, forecasting, planowanie scenariuszowe, czarne łabędzie, przemiany technologiczne, AI

Praca

Sens, wartości, aspiracje, nowe metody organizacji, leadership, przedsiębiorczość, wypalenie, młode pokolenia, silver generation, dobrostan

Insighty a metodologia

Nowe podejścia, innowacje metodologiczne, wykorzystanie technologii, AI w praktyce, zwinność, precyzja

IDEA

FESTIWAL INSUMMIT to największa w Europie Centralnej platforma spotkań i wymiany wiedzy/doświadczeń związanych z wykorzystywaniem insightów do podejmowania decyzji i tworzenia innowacji. Zeszłoroczna edycja Festiwalu zgromadziła ponad 150 osób występujących na 5 scenach i przyciągnęła ponad 700 uczestników i uczestniczek reprezentujących blisko 300 marek. Zobacz jak wyglądała ostatnia edycja Festiwalu
1. WIEDZA NAJWYŻSZEJ PRÓBY. Program Festiwalu jest tworzony przez rotacyjną ekspercką Radę Programową INBOARD, która opracowuje koncepcję wydarzenia, zaprasza do składania propozycji wystąpień w procedurze call for insights and innovations, a następnie dokonuje ich kwalifikacji w dwuetapowym procesie. W 2023 roku na Festiwal zgłoszono 237 wystąpień, z których Rada zakwalifikowała 60 dbając, aby prezentowana wiedza była aktualna, przydatna, zweryfikowana, inspirująca i odpowiedzialna.

2. AUTENTYCZNA RÓŻNORODONOŚĆ.  Festiwal Insightów i Innowacji ma przekrojowy charakter, a różnorodność treści, tematów i formatów jest jego wielką wartością. Twórcy i twórczynie festiwalu reprezentują dziesiątki branż i środowisk zawodowych, dowodząc tego, że insighty są wszędzie!

3. EKSPERCKA SPOŁECZNOŚĆ. INSUMMIT Wspiera integracje i interakcje. Zachęca do współtworzenia, zaangażowania i rozwoju. Promuje aktywizujące formaty, przepływ eksperckiej wiedzy. Liczby mówią same za siebie. Ostatnia edycja Festiwalu zgromadziła ponad 700 publiczność z blisko 300 firm i instytucji.

4. INSIGHTS INTO ACTION.  Festiwal jest przestrzenią najbardziej inspirujących historii łączących uważność i użyteczność, wgląd i impakt. Pokazuje sposoby badania Insightów i przekładania odkryć na innowacyjne rozwiązania.

RADA PROGRAMOWA INSUMMIT

Anna Adrian Marketing Manager Grupa OLX, Magdalena Dobrowolska-SaganHead of Design (UX/UI/Service), PLAY, Stanisław Dzieduszycki Head of Research, Innovation and Strategy Team, Carlsberg Polska, Agnieszka Gosiewska Managing Director, Nielsen, Anna Hebda Senior Marketing Research Manager, Coca Cola, Kamil "Jakuza" Jaczyński Executive Director, Addicted To Music, Krystyna Jarek Chief Innovation Officer, Deloitte, Anna Karczmarczuk Managing Director, Ipsos, Izabela Kiwak Head of Customer Research & Insight, Ringier Axel Springer Polska, Agnieszka Kwaśniewska Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi, Michał Lutostański Strategy Business Director, Kantar, Michał Mango Head of Strategy, ESE Entertainment, Szeran Millo CEO, Symetria UX, Tomasz Opalski UX Expert, ING Bank Śląski, Katarzyna Piwowarczyk-Atys Country Marketing Director, IKEA, Łukasz Pytlewski Data Strategy Manager, Accenture, Magdalena Sielachowicz – Nowakowska Head Of Marketing, Samsung, Dorota Tomas SVP, Strategy and Research, Global Markets, BBC Studios, Robert Zydel dyrektor, Państwowe Muzeum Etnograficzne

DLA KOGO

INSUMMIT to festiwal dla wszystkich, których różnorodność ludzkich zachowań fascynuje i inspiruje do działania. Niezależnie od tego czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o postawach społecznych i konsumenckich, czy badasz źródła insightów, czy opracowujesz innowacyjne sposoby ich wykorzystania, zapraszamy Cię na INSUMMIT. Zapraszamy Cię szczególnie gorąco jeśli Twój obszar działania to:

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

NGO

NETWORKING

Festiwalowa formuła INSUMMIT ma w swoim DNA dużo „IN” jak INKLUZYWNOŚĆ i INTEGRACJA, dlatego łączy jeszcze więcej środowisk związanych z insightami i innowacjami. Miniona edycja festiwalu i przyciągnęła ponad 700 uczestników i uczestniczek reprezentujących blisko 300 marek. Zwróć uwagę jak kompletna i zharmonizowana jest festiwalowa publiczność! Spotkasz tu starych znajomych i nawiążesz zupełnie nowe kontakty, co będzie jeszcze łatwiejsze dzięki festiwalowej aplikacji. Lineup i przestrzeń festiwalu są zaprojektowane tak, aby maksymalnie wspierać networking.

NETWORKING

Festiwalowa formuła INSUMMIT ma w swoim DNA dużo „IN” jak INKLUZYWNOŚĆ i INTEGRACJA, dlatego łączy jeszcze więcej środowisk związanych z insightami i innowacjami. Miniona edycja festiwalu i przyciągnęła ponad 700 uczestników i uczestniczek reprezentujących blisko 300 marek. Zwróć uwagę jak kompletna i zharmonizowana jest festiwalowa publiczność! Spotkasz tu starych znajomych i nawiążesz zupełnie nowe kontakty, co będzie jeszcze łatwiejsze dzięki festiwalowej aplikacji. Lineup i przestrzeń festiwalu są zaprojektowane tak, aby maksymalnie wspierać networking.
700 OSÓB / 300 MAREK

APLIKACJA INSUMMIT

Aplikacja zawiera wiele funkcjonalności przydatnych podczas Festiwalu. Dowiesz się dzięki niej np. kto bierze udział w INSUMMIT, umówisz się na spotkanie, a także wyślesz powiadomienia push do wszystkich uczestników Festiwalu. Dostęp do pełnej wersji aplikacji jest możliwy tylko dla uczestników Festiwalu i tylko po zalogowaniu. Podczas ostatniej edycji INSUMMIT 92% uczestników pobrało aplikację eventową.