INSUMMIT nav logo
Cała przyjemność po naszej stronie!
#edukacja_seksualna #sex_ed #masturbacja #seks #świadomość #ciałopozytywność #kobiety #edukacja_erotyczna #tabu_społeczne
SCENA PLAC
KOBIETY
SESJA MODEROWANA
15.45 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
Jest taki gadżet, o którym wiele naszych koleżanek po kilku kieliszkach wina opowiada jak o najlepszym przyjacielu. Podobno, kto raz go kupi, już się z nim nie rozstaje. Mowa o pingwinku – masażerze łechtaczkowym dla kobiet, który w niczym nie przypomina klasycznych wibratorów. Jego fenomen wpisuje się w trend, jaki widzimy od kilku lat w social mediach, głównie związanych ze środowiskiem feministycznym oraz ruchem bodypositivity. Odnosi się do on do komunikowania seksualnej przyjemności jako naturalnego prawa każdej kobiety. Edukatorki takie jak Kasia Kuczołap czy Natalia Grubizna z konsekwencją uczą polskie kobiety, że udane życie seksualne (realizowane z kimś lub samodzielnie!) jest jednym z istotnych elementów self-care’u i nie powinno budzić wstydu czy zażenowania. W naszym projekcie chcemy poznać podejście polskich kobiet do przyjemności w seksie z partnerem/partnerką oraz z samą sobą. Porozmawiać o otwartości, ale też wstydzie związanym z komunikowaniem i spełnianiem swoich potrzeb. O społecznych oczekiwaniach i ich wpływie na życie seksualne każdej z nas.

FESTIWAL INSUMMIT

Sylwia Dąbkowska

Senior Research Manager
Ipsos

Badaczem jest właściwie od urodzenia; od najmłodszych lat większość pytań do rodziców zaczynała od frazy „dlaczego ludzie…”. Na szczęście poszła na studia socjologiczne i przestała dręczyć tymi pytaniami najbliższych. Od 8 lat realizuje się w badaniach rynku. Zaczynała od projektów farmaceutycznych, ale od trzech lat w firmie Ipsos porusza się badawczo głównie w kategorii FMCG. Na szczęście, bo jeśli się nad tym dłużej pomyśli, to codzienność jest przecież naprawdę fascynująca! W polu jej zainteresowań są przede wszystkim popkultura, zmiany w obyczajowości i rola social mediów jako przekaźnika nowych narracji społecznych.
Berna Zakrzewska

Research Manager
Ipsos

Socjolog, pełna wrodzonej ciekawości badaczka jakościowa, urodzona moderatorka. Obecnie pracuje w Ipsos, poprzednie doświadczenia zdobywała w 4P research mix i TNS OBOP/ TNS Polska. Lubi ludzi, chyba z wzajemnością Swoją żywiołowość i bezpośredniość od 15 lat wykorzystuje w moderowaniu. Rozmawia z konsumentami, zagląda do ich domów, spaceruje z nimi po sklepach, a nawet pije piwo w barze (oczywiście jak są ku temu możliwości) – wszystko to dla nieoczywistych znalezisk konsumenckich. W obszarze jej zainteresowań są codzienne sprawy, problemy, rytuały ludzkie, ale też te mniej oczywiste, trudne czy po prostu spychane na margines dyskusji społecznej.