Esport na antenie czyli telewizja gamingowa w czasach internetu 								
				
									#telewizja #gaming #esport #streaming #content #marketing								
				
									SCENA PASAŻ								
				
									GAMING								
				
									SESJA MODEROWANA								
				
									15.20 CZWARTEK, 22 WRZEŚNIA								
				
									Dlaczego telewizja gamingowo – esportowa ma sens w czasach serwisów takich jak Twitch czy YouTube? Jaki wpływ miała pandemia na standardy realizacji programów telewizyjnych i jak na tym polu wypada telewizja dla graczy. Kto ogląda Polsat Games i dlaczego jest to bardzo atrakcyjna grupa z punktu widzenia marketerów. W trakcie wystąpienia zostaną też zaprezentowane przykłady zrealizowanych kampanii marketingowych na kanale Polsat Games w tym m.in. promocja gry Cyberpunk 2077, która odbyła się z udziałem takich gwiazd jak m.in. Krzysztof Ibisz.
 								
				
Hubert Habas
Dyrektor sprzedaży 
FRENZY
									Ze światem gamingu związany jest od 2008 roku. Pracował m.in. dla CD Projekt i Bloober Team. Przez ponad pięć lat współpracował z ESL Gaming – zarówno w polskim oddziale, jak i w globalnych strukturach. Przez ten czas zebrał bogate doświadczenie, współpracując z partnerami oraz sponsorami endemicznymi, jak i nieendemicznymi na różnych obszarach rynku. W firmie FRENZY odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami i rozwój produktów własnych.