INSUMMIT nav logo
Kiedyś to było, teraz to jest. Near nostalgia w marketingowym menu.
nostalgia, nearnostalgia, lata90, lata00, trendy, pokolenia
SZTUKA MARKETINGU
SESJA MODEROWANA
11.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Podczas tego wystąpienia zaproszę Was do fascynującej podróży w czasie, gdzie przeszłością spotyka się z teraźniejszością, tworząc silne emocjonalne połączenia. We względu na niepewność i złożoność obecnych czasów konsumenci z nostalgią spoglądają w przeszłość szukając dobrych wibracji i inspiracji nawiązujących do pozornie prostszych czasów, tak właśnie manifestuje się obecny w marketingu trend „near nostalgia”. W trakcie prezentacji przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest „near nostalgia”, jakie są jej przyczyny i jakie korzyści niesie dla firm. Przedstawione zostaną przykłady z różnych branż, które skutecznie wykorzystały ten trend do zwiększenia swojej atrakcyjności na rynku.

FESTIWAL INSUMMIT

Katarzyna Żero

Senior Research Specialist
Grupa OMNICOM (PHD I Media Direction OMD)

Socjolożka, badaczka, obecnie związana z branżą reklamową. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji. W obszarze zainteresowań znajduje się również analiza trendów oraz postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zarówno w badaniach jakościowych oraz ilościowych głównie dla branż FMCG, automotive, pharma, retail. Absolwentka Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO