INSUMMIT nav logo
Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii – jak optymalizować skuteczność Digital Signage?
#digitalsignage #nowoczesna_komunikacja_w_kanałach_sprzedaży #efektywność_komunikacji #pomiar_pasywny_przy_pomocy_kamer #integracja_wielu_źródeł_danych #pomiarpasywny #eye-tracking #exitinterviews #jakościówka #zarządzanieioptymalizacja_kontentu
BUTELKOWNIA
OPTYMALIZACJA KOMUNIKACJI
SESJA MODEROWANA

12.45 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

Czy nowoczesne nośniki i dynamicznie zaprezentowany kontent reklamowy to przyszłość komunikacji w kanałach sprzedaży?
Digital Signage (bo o tym mowa) mógł być do tej pory traktowany jako interesująca nowość, której efektywność trudno było jednak zweryfikować. Przed takim wyzwaniem stanęliśmy projektując badanie, którego celem było danie jasnej odpowiedzi, czy digitalizacja komunikacji w retailu ma sens i może przynieść wymierne efekty. Jeszcze większym wyzwaniem było stworzenie innowacyjnej metody badawczej, która nie opierałaby się tylko na deklaracjach, szczególnie w sytuacji, gdy konsumenci/shopperzy mogą nie być świadomi wpływu takiej komunikacji. O szczegółach i efektach kilkuetapowego badania we współpracy Samsunga, Rossmanna i Ipsosa, z wykorzystaniem mixu technik pasywnych i tradycyjnych, opowiemy na naszym wystąpieniu. Dodatkowo opowiemy także co nieco o technologii stojącej za Digital Signage, pomiarze pasywnym przy pomocy kamer i zintegrowanym systemie zarządzania kontentem, czyli wszystkim, co może nas przyprawić o technologiczny zawrót głowy!
Andrzej Mykowski

Chief Client Officer
IPSOS

Z wykształcenia marketer, badacz z prawie już 20-letnim stażem w badaniach klasycznych, z epizodem neuro. Doświadczenie zdobywał w największych agencjach badawczych i doradczych w Polsce, jak również pracując w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W swojej pracy przygląda się strategii marek i ich komunikacji, w wolnym czasie stara się żyć w duchu „zdrowego“ minimalizmu, a ostatnio przygotowuje się do pierwszego półmaratonu w towarzystwie córeczki Marysi.
Marcin Sas

Key Account Manager Retail
Samsung Electronics Polska

Ekspert rozwiązań Samsung Digital Signage i procesu digitalizacji dla sektora retail w Polsce. Od ponad 5 lat prowadzi projekty największych wdrożeń rozwiązań wyświetlania profesjonalnego Samsung w branży handlu detalicznego.