PIERWSZY
KWIETNIA
2025
CENTRUM
NAUKI
KOPERNIK
1 IV’25, C.N.K.
jeszcze przez:
  • 00d
  • 00g
  • 00m
  • 00s
Wydarzenie, które dostarcza najnowsze pokoleniowe insighty i przełamuje stereotypowy sposób patrzenia na generacje.
Znajdziesz tu ponad 50 wystąpień prezentujących zweryfikowaną wiedzę o pokoleniach, użyteczną w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu, marketingu, NGO i administracji.
Zapraszamy na INSUMMIT Youth&Beyond!
partnerzy medialni:

ZAPRASZAMY NA

INSUMMIT Youth&Beyond

Łukasz Borowicz (OLX), Damian Borowiec (Mediahub), Natalia Brewczyńska (Maspex), Aleksandra Gębarowska (NielsenIQ), Artur Janiszewski (mBank), Konrad Lang (Cukier), Michał Lutostański (Kantar, SGH), Ewa Nitkiewicz-Stasiak (Red Bull), Maria Perschke (Y&Lovers), Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants), Marta Ulman (Pracuj.pl), Aleksandra Walczak (Pacyfika), Wiktoria Wójcik (InStreamly), Martyna Wyrzykowska (SexEd), Karolina Zagórska (Wedel), Olga Żółcik (McDonald’s )

TWÓRCY
I TWÓRCZYNIE

Oliwia Aikins

Account Managerka & Stretegic Consultantka
Agencja Nie do Ogarnięciay

Michał Bachowski

Dyrektor Kreatywny
Noizz.pl

Aleksandra Bator

Research Assistant
Ipsos Polska

Agnieszka Bąk

Public Affairs Expert
Ipsos Polska

Łukasz Bielewicz

Consumer and Market Insights Manager
Allegro

Magdalena Bigaj

Prezeska
Fundacja Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa

Natalia Bilska

Account Manager
Cut The Mustard

Natalia Błachowska

Strategy Planner
VML

Maja Bodek

Koordynatorka Promocji Raportu
Fundacja Impuls

Łukasz Borowicz

Commercial Activity Manager
OLX

Damian Borowiec

Senior Media&Creative Strategist
Mediahub

Bartosz Brennek

Strategy & Capability Director
Zenith

Anna Buchner

Co-founder, Researcher
Empowermind

Mateusz Chariasz

Data Analysis Team Manger
Gemius

Agata Chojnowska-Postek

Insights Expert
Choreograph

Anna Chyl

Strategy Consulting Team Leader
Assembly Global Digital Commerce

Mateusz Cukierski

Founder / Strategy Director
Sweetspot

Karolina Czerniak

Stażystka
Zymetria

Dominika Czubatka

Project Manager
Ipsos Polska

Sylwia Dąbkowska

Managing Consultant,
Advisors Research Center
Mastercard

Kalina Doluk

Junior Research Specialist
K+Research by Insight Lab

dr Barbara Frątczak-Rudnicka

Konsultanta ds. badań i członek zarządu
Grupa 4P

Aleksandra Gębarowska

PTBRiO / NielsenIQ

Anita Głowacka

Specjalistka ds. Promocji Marki Pracuj.pl
Grupa Pracuj

Łukasz Głowacki

Senior Client Director
MetrixLab

Jan Grodecki

Strategy Director
Assembly Global Digital Commerce

Gabriela Grzelak

Project Manager
Y&LOVERS

Jacek Grzeszak

Senior Economist
Minds & Roses

Monika Horna-Cieślak

Rzeczniczka Praw Dziecka

ARTUR JANISZEWSKI

mBank

Michał Kacner

Brand Manager Desperados
Grupa Żywiec

Piotr Kacprzak

Associate Creative Director
Artegence

Magdalena Kalska

ekspertka ds. badań
mBank

Klaudyna Kamińska

Dyrektorka Badań
Y&LOVERS

Urszula Karaś

badaczka
Fundacja More in Common Polska

Julia Kelsz

wiceprezeska zarządu, co-founderka
Fundacja ważne sprawy

Agata Kostrzewa

wykładowczyni
Uniwersytet Warszawski

Katarzyna Kryszczuk

UX Researcher
Allegro

Marta Kwestarz-Mikołajczyk

Senior Consumer Insight Manager
The Kraft Heinz Company

Ewa Lewandowska

Research Assistant
Ipsos Polska

Anna Lisek

Specjalista ds. Projektowania Doświadczeń
PZU Zdrowie

Paweł Loedl

Stretegy Chief Officer
VML

Michał Lutostański

PTBRiO / Kantar Polska / SGH

Marta Majchrzak

partnerka
HERSTORIES

Bartłomiej Matuszowicz

Senior Business Development Manager
inStreamly

Dr hab. Małgorzata Michel

Uniwersytet Jagielloński

Piotr Michoń

profesor
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
członek zarządu
International Quality of Life Studies

Marlena Modzelewska

Główna Specjalistka w Zespole Badawczym
Biuro Rzecznika Praw Dziecka

Dominika Nawrocka

Strategy & Research Director
PHD / Media Direction OMD

Jan Ołdakowski

Dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego
Muzeum Powstania Warszawskiego

Adriana Osuchowska

Starszy Kierownik Projektu
Grupa 4P

MARIA PERSCHKE

Y&Lovers

Aleksandra Pierścińska

Starsza Specjalistka ds. badań
Fundacja Stocznia

Gustaw Rozmarynowski

Prezes Zarządu, Co-founder
Digital Kingdom

Anna Rzeźnik

PTBRiO / CPC Brand Consultants

Agnieszka Sikora

Prezeska
Fundacja po DRUGIE

Jarosław Siwek

Starszy Specjalista ds. Wiedzy o Pacjencie
PZU Zdrowie

Anna Siwińska

Senior Client Consultant
Minds & Roses

Konrad Siwiński

Senior Partner | Team Leader
Minds & Roses

Katarzyna Smęt-Rodowicz

Digital and Social Media Lead
The Kraft Heinz Company

Małgorzata Sobańska

Senior UX Designer
Santander Bank Polska

Magdalena Sosna

Marketing Communications Senior Manager/ Kosultantka ds. neuroróżnorodności,
GroupM/ADHDABLE

Agata Stachowiak

PR Lead
Grupa OLX

Mateusz Suryś

Strategy Planner
2012 Agency

Ewa Sypień

Senior Strategy Planner
VML

Dorota Szarecka

Product Researcher
Grupa Pracuj

Karolina Szczygielska

Strategy Consulting Team Leader
Assembly Global Digital Commerce

Anna Szutowicz

CEO
Y&LOVERS

Agnieszka Śpionek

Director
Mastercard

Ewa Świątkowska

partnerka
HERSTORIES

Magdalena Tędziagolska

Właścicielka
Badania i Działania

Magda Tragasz-Serwatka

Client Business Partner
NielsenIQ

Joanna Tutaj

Senior Brand Manager
LOTTE Wedel

MARTA ULMAN

Pracuj.pl

ALEKSANDRA WALCZAK

Pacyfika

Marta Warisela

badaczka
Y&LOVERS

dr hab. Jacek Wasilewski

CEO
Narrative Impact

Maciej Wernio

Redaktor Naczelny
Noizz.pl

Adrianna Widawska

Junior Account Managerka & Strategic Consultantka
Agencja Nie do Ogarnięcia

Łukasz Wiencek

Senior Researcher
Zymetria

Maria Wierzbicka-Tarkowska

Co-founder, Researcher
Empowermind

Piotr Wnuk

Insight Analyst
NielsenIQ

Mateusz Witkowski

Co-founder, Researcher
Empowermind

Olga Wójcicka

Consumer Insight Manager
Mediahub

Martyna Wyrzykowska

dyrektorka
FUNDACJA SEXEDPL

KAROLINA ZAGÓRSKA

E. Wedel

dr Jan Zając

Prezes Zarządu
Sotrender

Paweł Zalewski

Doktorant / Specjalista ds. Badań
Uniwersytet Warszawski / Fundacja Stocznia

Katarzyna Żero

Senior Research Specialist
PHD / Media Direction OMD

OLGA ŻÓŁCIK

McDonald's Polska

DLA KOGO

INSUMMIT dostarcza najświeższe insighty pokoleniowe wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. Prezentujemy wyłącznie sprawdzoną i użyteczną wiedzę o najbardziej aktualnych zjawiskach konsumenckich i społecznych dotyczących generacji.

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

NGO

nETWORKING

Wydarzenia spod znaku INSUMMIT mają nie tylko świetną merytoryczną jakość, ale także niezwykłą energię płynącą od tworzących je ludzi. Gromadzimy co roku setki wyjątkowych gości, otwartych na nowe insighty i relacje.

INSUMMIT YOUTH 2024

WSPÓŁPRACA

TWOJA MARKA NA INSUMMIT YOUTH&BEYOND

INSUMMIT YOUTH&BEYOND to najbardziej kompleksowe wydarzenie o pokoleniach. Nasza komunikacja dociera do ponad 10 tys. osób. W ostatniej edycji eventu wzięło udział ponad 350 osób, a bilety zostały wyprzedane. Jeśli chcesz stworzyć collabo pomiędzy INSUMMIT a Twoją marką daj nam znać. Mamy kilka fajnych propozycji i jesteśmy też otwarci na Twoje pomysły.

RAPORTY

Trend Impact to projekt trendwatchingowy realizowany w PTBRiO co dwa lata, nieprzerwanie od 2009. W ramach jego ósmej edycji zdecydowaliśmy się na dodatkową odsłonę w wersji YOUTH – w pełni poświęconą najmłodszym pokoleniom. Za realizacją projektu stoi kilkudziesięcioosobowy think tank, łączący szeroką gamę obserwacji zjawisk, trendów oraz różnorodnych badań związanych z młodymi ludźmi. Wyniki przeprowadzonych badań i zbiór trendów, pokrywających obszary związane z tożsamością, relacjami czy pracą – zostały premierowo zaprezentowane podczas konferencji INSUMMIT Youth.
Zapraszamy do pobrania i lektury raportu TREND IMPACT YOUTH – Przez pryzmat młodych. Raport zawiera 7 głównych trendów, wyniki badań ilościowych i jakościowych oraz dodatkowych analiz. Publikacja ma 30 stron.
.
Raport PRESTIŻE I WSTYDY ZETEK to bardziej rozbudowana kontynuacja wystąpienia z INSUMMIT Youth, rozwinięta o etno perspektywę, ilościową walidację i TikTok dive. Jak piszą sami twórcy i Twórczynie – zasilani głębokim zaciekawieniem otaczającym nas światem, postanowiliśmy podjąć wyzwanie wyjścia poza nasze bańki. Gotowi na ryzyko utraty równowagi, w zamian za odkrycie czegoś zupełnie nowego. Była to intensywna podroż, a dla niektórych wpisała się w pierwsze doświadczenia z badaniami etnograficznymi!
Otrzymaj 30 stron etno raportu o prestiżach i wstydach Zetek.
.

INFORMACJE

  • Termin: 1 kwietnia 2025 r., wydarzenie stacjonarne
  • Godziny: 9.30-17; rejestracja rusza o godz. 9.30
  • Program: przygotowaliśmy ponad 50 inspirujących wystąpień podzielonych na trzy równoległe streamy. Program znajdziesz tutaj
  • Materiały: kilka dni po zakończeniu wydarzenia przekażemy dostęp do materiałów konferencyjnych
  • Miejsce: Centrum konferencyjne w Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa. Rejestracja znajduje się na 1 piętrze
  • Dojazd: najłatwiej dostać się do CNK metrem, stacja: Centrum Nauki Kopernik; nie zapewniamy parkingu na czas wydarzenia
  • Catering: na miejscu przez cały dzień będzie dostępna kawa/herbata/napoje, a w porze lunchu – lunch 🙂 zapewniamy opcję wegetariańską

BILETY

CENA BILETU:
1390 zł
CENA z voucherem PTBRiO: 1190 zł
jeszcze przez:
  • 00d
  • 00g
  • 00m
  • 00s
Wydarzenie INSUMMIT YOUTH&BEYOND odbędzie się stacjonarnie 1 kwietnia 2025 r. w Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, w Warszawie.
CENA BILETU ZAWIERA:
  • udział w stacjonarnym wydarzeniu INSUMMIT YOUTH&BEYOND
  • dostęp do materiałów konferencyjnych
  • przerwy kawowe i lunch podczas INSUMMIT YOUTH&BEYOND
Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.

PŁATNOŚĆ

Po złożeniu elektronicznego zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie. W zależności od wybranego sposobu płatności zostaniesz przekierowana/y do płatności online lub otrzymasz fakturę pro forma (pdf) w ciągu 3 dni roboczych. Fakturę VAT otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania płatności przez organizatora. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana.
Płatności za udział w INSUMMIT należy dokonać na konto:
ORA&Funksters
Nr rachunku bankowego: Nr rachunku bankowego: 84195000012006043994560002
Swift: PKOPPLPW
IBAN: PL
UWAGA: Rezygnację z udziału w INSUMMIT można zgłaszać do 14 marca 2025 r. mailem na adres: info@insummit.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Biorąc udział w wydarzeniu, uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatorów, Partnerów oraz Sponsorów zdjęć i filmów z ich wizerunkiem w relacji z wydarzenia i materiałach promocyjnych ww. podmiotów.
Chcemy, aby nasze wydarzenia inspirowały do projektowania i podejmowania małych kroków, które niosą dużą zmianę.
  • Konferencja została zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym komunikacją publiczną – do czego bardzo zachęcamy.
  • Ograniczyliśmy produkcję materiałów konferencyjnych. Nie dostaniesz od nas bezużytecznych ulotek i gadżetów.
  • Zminimalizowaliśmy użycie papieru na wszystkich etapach powstawania konferencji m.in. wystawiamy wyłącznie elektroniczne faktury.
  • Podczas naszego wydarzenia nie serwujemy dań z jednorazowych naczyń i promujemy roślinne menu.
  • Dekoracje, smycze i materiały promocyjne projektujemy w taki sposób, aby wykorzystywać je wielokrotnie.
  • Jeśli to tylko możliwe korzystamy z lokalnych dostawców.