Dlaczego fani Szpaka i Bedoesa często są także fanami League of Legends.
#esport #gaming #popkultura #leagueoflegends #gracz #gry
SESJA: ZAJAWKA, PASJA, FANDOM
15.55
Początki na scenie esportowej nie są łatwe, bez znaczenia z której strony zaczynasz. Czy jesteś producentem, inwestorem albo graczem, który chce przejść na zawodostwo. Dwie osoby, które dokładają cegiełka po cegiełce swoich starań, do sceny esportowej w Polsce, chcą opowiedzieć o spostrzeżeniach, zagrożeniach i szansach odnośnie League of Legends. Obserwacje oraz wnioski. Od czego się zaczęło i jak wygląda to teraz, a jak może wyglądać w przyszłości.
Insummit youth
Artur Janiszewski

Badacz
mBank

Komentator esportowy oraz miłośnik gier, mocno związany ze światem League of Legends, a także Valoranta. Na scenie działa od 2016 roku. Swoje pierwsze kroki stawiał jako dziennikarz portalu ESPORTNOW i przed kamerą w ramach komentarza rozgrywek League of Legends, prowadzonych przez ESL. Ostatni projekt nad którym pracował, „Splash” pokazał jak bardzo istotna jest popkultura w świecie League of Legends. Aktualnie zapewnia wsparcie kreatywne projektowi „Ultraliga” w firmie Frenzy oraz komentuje League of Legends na antenie Polsat Games. Prywatnie fan gotowania oraz szeroko rozumianej kultury.
Kinga Rybicka

redaktor
Frenzy

Prezenterka telewizyjna, prowadząca i wspierająca programy tj. „Giereczkowo”, „Po Lekcjach”, „Polsat Games w trasie” i „FauxPaux”, na antenie Polsat Games. Pierwsze kroki w świecie mediów stawiała w 2018 roku, prowadząc audycje radiowe. Swoją przygodę z esportem zaczęła od obserwowania sceny CS’a na pierwszych streamach Pashy. Aktualnie razem z Tomaszem „TheFakeOne” Milaniukiem, odpowiada za projekty od strony kreatywnej w firmie Frenzy oraz od 2020 roku czynnie uczestniczy w tworzeniu Ultraligi.