INSUMMIT nav logo
KOMUNIKACJA: INKLUZYWNOŚĆ
komunikacja, inność, granice, body positive, tolerancja, różnorodność, męskość, ewolucja, diversity, otwartość, co pokazywać, rożnorodność w komunikacji, inność w komunikacji, norma, normalność, czym jest norma, kogo akceptujemy #czarnytonieswój, nie dla mnie
SESJA KUROWANA
15.40 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
Nasza sesja na temat „Inności” to nie tylko seria wystąpień, które przedstawią różne perspektywy na to zagadnienie, ale odpowiedzą na pytanie, czym jest różnorodność i jakie są jej granice. W naszym panelu zebrało się grono ekspertów składających się z klientów, agencji reklamowych i badaczy, którzy przyjrzą się tej kwestii pod lupą i rozważać będą to, jakie rozwiązania można wdrożyć już teraz, a które pozostawić na przyszłość.
Sesja składać się będzie z 4 części:
  1. Panel z ekspertami – 20 minut
  2. Sesja 1: Inność ma czarny kolor, blizny, plamy a może tylko wielkie oczy? – 15 minut
  3. Sesja 2: Granice Body positive. Czy modelka XXL sprzedaje? – 15 minut
  4. Sesja 3: Ciapa, mazgaj, pantofel a może po prostu człowiek? – 15 minut
  5. Wywiad/ podsumowanie eksperckie – 15 minut
Marta Krasowska

Creative Excellence Team Leader
IPSOS

Socjolog nie bojąca się nowych wyzwań. Romans z badaniami zaczęła od etnografii, przechodząc przez badania neuromarketingowe, dziś zakotwiczając się w ilościowo-jakościowych badaniach komunikacji w Ipsos. Prowadzi zespół zajmujący się badaniami komunikacji.
Marta Ulman

Brand Strategist
Grupa Pracuj

BIO: Brand Strategist w Grupie Pracuj, gdzie zarządza komunikacją marki Pracuj.pl. Ma ponad 15letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR, ostatnio przez 6 lat w agencji GoldenSubmarine. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek. Współautorka pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka podręcznika o marketingu, wykładowczyni akademicka.
Bożena Traczyk

IMI Head of Countries and Global Measurement
Avon

Bożena aktualnie jest odpowiedzialna m.in. za globalne testy komunikacji marki Avon Prowadzi głównie test reklam telewizyjnych i katalogu. W ciągu kilkunastu lat pracy dla marki Avon przebadała setki materiałów reklamowych w Polsce, Europie, RPA, Filipinach i Ameryce Łacińskiej. Była liderem wielu meta-analiz identyfikujących elementy egzekucyjne decydujące o sukcesie przekazu reklamowego, stosując zarówno klasyczne narzędzia badawcze, jak też neurobadania i AI.
Prowadziła też wiele międzynarodowych projektów badawczych eksplorujących stosunek kobiet do piękna, ich misji w społeczeństwie, ekspresji kobiecej tożsamości. Łączy tę wiedzę z osobistymi obserwacjami różnych kultur i środowisk społecznych zdobytymi w czasie kilku lat emigracyjnej i ekspackiej tułaczki po świecie.
Jakub Strutyński

Field Marketing Manager
McDonald’s

Związany z McDonald’s Polska od 20 lat. Przez długi czas w dziale marketingu zarządzał wdrażaniem programów konsumenckich na polskim rynku. Obecnie odpowiedzialny za tworzenie spójnej komunikacji brandowej oraz wizerunek marki McDonald’s.
Jakub Kwaczyński

Strategy Director
Golden Submarine

W marketingu działa ponad 11 lat, z czego 9 lat na pokładzie agencji GoldenSubmarine. Odpowiedzialny za rozwój kompetencji strategicznych agencji i za strategię komunikacji dla kluczowych klientów: NIVEA, NIVEA Men, CEDC, Škoda, Intersnack. Współautor pierwszego w Polsce, nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Prelegent na konferencjach, m.in. Forum IAB, Insummit, Video Wars i juror w konkursach m.in. Effie i Mixx Awards. Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.
Jacek Wasilewski

Wykładowca uniwersytecki
UW

Medioznawca i kulturoznawca. Bada, jak działają na nas narracje w kulturze. Zajmuje się metodologia analiz storytellingowych, a także semiotyką i językiem inkluzywnym. Czasem prowadzi warsztaty z wystąpień publicznych, bo na uczelni prowadzi zajęcia z retoryki. Badał ostatnio  wpływ emocji na odbiór tekstów, obrazów i a także komunikacji botów. Autor i współautor kilku książek, m.in. „5 wymiarów człowieka”, „Bezecnik gramatyki polskiej”, „Baśnie wolnego rynku”, „opowieści o Polsce”, „Uwięzieni w słowach rodziców”. Autor badań dotyczących komunikacji z botami. Scenarzysta. Dramaturg. Filut.
Elena Tubilevich

Senior Project Manager
Ipsos

Nazywam się Elena i jestem badaczką. To słowo opisuje nie tylko moją ścieżkę zawodową, ale również mnie jako osobę. Uważnie obserwuję to, co dzieje się wokół mnie i każdego dnia szukam odpowiedzi na pytania zarówno osobiste, jak i biznesowe. Posiadam doświadczenie w dziedzinie badań zarówno po stronie agencji (Ipsos Russia, Ipsos Polska), jak i klienta (Ferrero, PepsiCo), co pozwala mi na szersze spojrzenie na niektóre problemy i zastosowanie nowych podejść w badaniach. Przez 7 lat pracy przerzedłam drogę od asystenta do senior managera i prowadziłam badania dla różnych krajów i kategorii. Temat różnorodności jest dla mnie bliski, bo każdego dnia pytam siebie – czy jako Rosjanka mogę stać się też Polką, chociaż przeprowadziłam się tutaj z kraju, który jest teraz odrzucanym na światowej scenie? Czy moje pochodzenie i wygląd są ważne? Czy wszyscy ludzie są braćmi i nie ma granic dla różnorodności?
Katarzyna Piórecka

Project Manager
Ipsos

Lubi o sobie myśleć, jako o poszukiwaczce skarbów i demaskatorce tajemnic. Być może dlatego, że w dzieciństwie jej ulubioną serią filmów był Indiana Jones, a kreskówką Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że w życiu zawodowym przyciągnął ją świat badań rynkowych, gdzie od 6 lat zajmuje się zadawaniem trudnych pytań, szukaniem odpowiedzi na problemy wszelakiej maści i tropieniem coraz to nowszych insightów. Doświadczenie budowała z myślą o różnorodności perspektyw – od przemysłu kreatywnego, przez struktury naukowe, aż do obecnego matecznika, Ipsos Polska. Fanka „internetów”, wszystkiego co w nich inne, zawsze ciekawa nowych trendów i wiecznie zadająca sobie pytanie „dlaczego”.