Historia o tym, jak pozostać wiarygodnym pracodawcą, gdy dałeś słowo a rzeczywistość „jutra” zmusza cię do zmiany.
EMPLOYEE LOVE CRUSH
SESJA MODEROWANA
16.45 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
Wyobraźcie sobie, że poświęciliście prawie rok na gruntowne przygotowanie strategii EB w swojej firmie. Spędziliście XXX godzin na spotkaniach z pracownikami, pracą warsztatową, zbieraniu insight’ów i budowaniu person, projektowaniu rzetelnego EVP, testowaniu, badaniu big idea. Nadchodzi moment, kiedy jesteście gotowi ze startem kampanii EB. Niecałe 2 tygodnie od startu kampanii EB otrzymujemy globalną informację o planowanych zwolnieniach 6 000 osób i zamrożeniu wszystkich rekrutacji. Informacja trafia do ogólnopolskich mediów, a pracownicy w firmie otrzymują informację na skrzynki mailowe.
Nie znamy szczegółów tej zmiany, nie wiemy co będzie jutro.
Historia o tym jak w zmieniającej się rzeczywistości zadbać o pracowników w organizacji, o ich zaangażowanie, dobrostan i jak dotrzymać słowa „You are in good company” w sytuacji nagłej restrukturyzacji w firmie
Małgorzata Golatowska
dyrektorka ds. Brandu i Komunikacji
3M
liderka DEI (Diversity, Equity&Inclusion)
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Wydziału Handlu Zagranicznego oraz podyplomowych studiów Zarządzania i Marketingu.
W 3M dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, budowania strategii, zarządzania projektami (Lean Six Sigma) oraz HR. Obecnie liderka ds. brandu i komunikacji korporacyjnej 3M w regionie Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, Kazahstan. Liderka Diversity, Equity & Inclusion oraz Women’s Leadership Forum w 3M. Mentorka. Praktyk ds. zarządzania zmianą (APMG Intl)
Liderka Brand & Communication oraz DEI w 3M w Polsce i regionie East Europe. Zajmuje się komunikacją korporacyjną i kryzysową, zarządzaniem zmianą w organizacji, komunikacją wewnętrzną. Propagatorka transparentnej komunikacji angażującej pracownika. Mentorka. Wraz z zespołem przygotowała strategię i wdrożyła ogólnopolską kampanię employer branding.