INSUMMIT nav logo
Jak wycisnąć z danych jeszcze więcej wartościowych wniosków? Jak rosnąć w oparciu o sąsiadujące kategorie?
SCENA PARTNERSKA

15:20 WTOREK, 26 WRZEŚNIA

VdoCipher Error: Video ID not found
Zapytaliśmy nasze biznesowe koleżanki i kolegów z Europy o to, co dzisiaj uznają za najbardziej gorące tematy dla naszej branży. Dwa, do których nawiązujemy w tytule, wydały nam się szczególnie warte zderzenia myśli:
1. 75% szefów marketingu twierdzi, że cele, jakie im postawiono w 2023, da się sprowadzić do: „dajcie firmie więcej, wykorzystując do tego mniejszy budżet”. -> W rozmowie z naszymi gośćmi spróbujemy znaleźć odpowiedź, jak nieśmiertelna zasada Pareto oraz AI mogą w tym pomóc.
2. Seria szoków, które dotknęły gospodarki na świecie w ostatnich kilku latach zmusiła marketerów do bardziej kreatywnego i otwartego myślenia o swoich kategoriach. Jeszcze bardziej uświadomiła im, że o przetrwaniu decydować może nie to, co dzieje się w sercu kategorii, ale to, co wydarza się na jej obrzeżach. -> W trakcie dyskusji będziemy poszukiwać sposobów na uzyskanie drugiej prędkości kosmicznej i opuszczenie orbity własnej kategorii.
Porozmawiamy o tym z Barbarą Cador oraz Andreą Galimbertim. Oboje są międzynarodowymi ekspertami, którzy w swoim doświadczeniu zawodowym mają zarówno pracę w marketingu, jak i w firmach badawczych.
Krzysztof Tomczak

Minds & Roses

Jeden z założycieli agencji Minds & Roses, badacz z krwi i kości, pracujący z konsumentami i klientami od niemal 30 lat.
Barbara Cador

Hashting

Ekspertka świetnie rozumiejąca dynamikę biznesu działającego na skalę międzynarodową. Bez wątpienia pomaga jej w tym prawdziwie międzynarodowa biografia. Urodziła się w Londynie, wychowywała się w Niemczech, we włosko-francuskiej rodzinie. Obecnie mieszka w Barcelonie. Ukończyła studia na Uniwersytecie Ludwika i Maksymiliana w Monachium, kontynuowała naukę na Uniwersytecie Bocconiego w Mediolanie oraz w London Business School. Ma za sobą bogatą karierę w marketingu i Public Relations w sektorach takich jak kosmetyki, dobra luksusowe oraz usługi finansowe. Była jedną z globalnych liderek w Kantarze, obecnie pełni rolę Chief Client Officer w firmie Hashting. Hashting to platforma skierowana dla marek konsumenckich, która wspiera działania promocyjne i budowanie zaangażowania konsumentów w obszarze marketingu bezpośredniego. Hashting pomaga w realizacji i optymalizacji kampanii D2C w oparciu o dostęp w czasie rzeczywistym do wysokiej jakości danych konsumenckich. (1st party data).
Andrea Galimberti

Lexis Research

Włochem, który doświadczenie zdobywał w międzynarodowych firmach badawczych. Specjalizuje się w badaniach sektora motoryzacyjnego i szerzej, w tematyce mobilności. W sektorze przechodzącym w ostatnich dekadach prawdziwą rewolucję technologiczną zajmował się między innymi badaniami innowacji. Przeprowadził ponad 180 testów typu Car Clinic, w trakcie których bada się koncepty, stylistykę czy pozycjonowanie cenowe nowych samochodów osobowych, motocykli czy skuterów. Przez ostatnie 20 lat pracował ściśle z markami zarówno z segmentu masowego, premium jak i z markami luksusowymi. Jest współwłaścicielem Lexis Research, firmy prowadzącej międzynarodowe projekty badawczo-konsultingowe.