Czy trzeba odlecieć w kosmos, żeby zrozumieć marki przyszłości?
SCENA PARTNERSKA
13:30 ŚRODA, 27 WRZEŚNIA
VdoCipher Error: Video ID not found
Co przyniesie przyszłość? Na te pytanie raczej nikt nie zna odpowiedzi, ale nie oznacza to, że nie warto się z nim mierzyć.
Utopie ekonomiczne, kryzys klimatyczny czy wielka wojna ludzkości z AI – to tylko niektóre scenariusze , które nasze napędzane teraźniejszością umysły starają się stworzyć, by przewidzieć następny ruch otaczającego ich świata.
A jak to jest z markami? Czy naprawdę musimy wyobraźnią sięgnąć gwiazd, by uchylić rąbka tajemnicy marek, które dopiero nadejdą?
W Kantarze mamy na to własną teorię i dane – dołączcie więc do nas na krótkiej sesji inspiracyjnej, gdzie powiemy Wam coś więcej o markach jutra, już dziś!
W Kantarze mamy na to własną teorię i dane – dołączcie więc do nas na krótkiej sesji inspiracyjnej, gdzie powiemy Wam coś więcej o markach jutra, już dziś!
dorota cudna - sławińska
Chief Commercial Officer
Kantar
Dorota jako Chief Commercial Officer i członek Executive Team jest odpowiedzialna za wyniki, strategię i rozwój biznesu Kantar Polska. Koncentruje się na budowaniu pozytywnej kultury komercyjnej, transformacji cyfrowej i wspieraniu zrównoważonych praktyk w organizacji.
Jest entuzjastką nowych technologii ułatwiających zarządzanie wiedzą i danymi, a przy tym Kantar Marketplace Lead, platformy e-commerce Kantara.
W ciągu ponad dwudziestoletniej pracy zawodowej współpracowała z wiodącymi markami lokalnymi i międzynarodowymi z wielu sektorów, doradzając im w zakresie zarządzania markami, tworzenia programów badawczych i przekładania ich wyników na strategie marketingowe.
Jest certyfikowanym facylitatorem, z zamiłowania i doświadczenia, zaangażowanym w dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań strategicznych w zakresie marketingu i rozwoju biznesu, kierując zespołami i procesami poprzez uwzględnianie różnych perspektyw, podejść i umiejętności.
Krzysztof Domeradzki
Media Domain Operational Lead
Kantar
Centralną osią pracy Krzysztofa jest komunikacja. Specjalizuje się w analizie i doradzaniu klientom, jak lepiej dopasowywać ich komunikacje do profilu marki oraz sprawnie osadzać ją w kanałach digitalowych i tradycyjnych. W Kantarze zajmuje się rozwojem portfolio domeny Media, badaniami dyskursu internetowego, doradzaniem Zarządowi firmy w kwestiach komunikacji wewnętrznej i usprawnianiu współpracy poszczególnych części firmy oraz projektami specjalistycznymi poświęconymi zmianom męskości, młodych pokoleń i wpływem Internetu na dyskurs publiczny.
Z badaniami związany od 13 lat, współpracował z branżą mediową, stacjami telewizyjnymi, branżą finansową, markami high tech oraz partiami politycznymi. Prelegent konferencji badawczych i mediowych takich jak Insummit, Forum IAB czy Akademia Marketingu oraz autor artykułów eksperckich tworzonych dla PTBRIO.
W doradzaniu klientom skupia się docieraniu do młodych grup odbiorców i pomaga zrozumieć zmiany w komunikacji marek, jakie wywołane zostały przez nasilający się rozwój dyskursu internetowego. W swojej pracy łączy swoje doświadczenie socjologiczne i antropologiczne z wiedzą z zakresu storytellingu, psychologii i filozofii by pomagać przekładać abstrakcyjne koncepcje na mierzalne działania komunikacyjne swoich klientów lub lepsze zrozumienie potrzeb ich pracowników i biznesu.