1 IV ’25
KOLEJNA EDYCJA:
CENTRUM NAUKI KOPERNIK
RAPORTY
TREND IMPACT
Przez pryzmat młodych
7 głównych trendów dot. młodych pokoleń
PRESTIŻE I WSTYDY ZETEK
raport z badania etnograficznego
KOLEJNA EDYCJA, CNK
1 IV 2025
RAPORTY
TREND IMPACT
Przez pryzmat młodych
7 głównych trendów dot. młodych pokoleń
PRESTIŻE I WSTYDY ZETEK
raport z badania etnograficznego

IDEA

INSUMMIT YOUTH to event, wymyślony po to, aby dostarczać odpowiedzi na trzy ważne pytania dot. młodych pokoleń:
1. Co nowego i ważnego się dzieje w świecie pokoleń Alpha i Zet?
2. Dlaczego młodzi ludzie robią to co robią?
3. Co z tego wynika dla nich samych, dla Ciebie i dla innych?
Pokazujemy ważne dla młodych zjawiska, tłumaczymy ich przyczyny oraz skutki: dla nich samych, dla kultury, społeczeństwa i dla biznesu.

ZAPRASZAMY NA

INSUMMIT YOUTH

Damian Borowiec (Mediahub), Anna Chyl (Brand New Galaxy), Krzysztof Domeradzki (Kantar), Jan Dybus (Papaya Films), Aleksandra Gębarowska (NielsenIQ), Joanna Gutral (Kind Mind), Kamil „Jakuza” Jaczyński (Addicted To Music), Michał Lutostański (Kantar, SGH), Paweł Pawiński (NEW AREAS), Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants), Tomasz Ślusarski (Feeders Agency), Dominika Skirlo (TikTok Central Europe ), Anna Maria Szutowicz (Y&LOVERS), Marta Ulman (Pracuj.pl), Olga Żółcik (McDonald’s Polska),

GALERIA

DLA KOGO

Na sceny INSUMMIT YOUTH zapraszamy wszystkich, którzy mają do czynienia z ekspercką wiedzą z obszaru human insight dotyczącą młodych pokoleń i przekładają ważne odkrycia na innowacyjne rozwiązania skierowane do generacji Zet & Alpha.

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

NGO

nETWORKING

Dlaczego warto wystąpić na INSUMMIT YOUTH? Ponieważ będziesz w centrum uwagi wielotysięcznej społeczności insights&innovation. To nie tylko fantastyczna ekspozycja i najlepsze co możesz zrobić dla swojego personal brandingu, ale także doskonały networking i dostęp do eksperckiej wiedzy najwyższej próby.

WSPÓŁPRACA

TWOJA MARKA NA INSUMMIT YOUTH

INSUMMIT YOUTH to najbardziej kompleksowe wydarzenie o młodych pokoleniach. Nasza komunikacja dociera do ponad 10 tys osób, a w ostatniej edycji eventu wzięło udział ponad 250 osób. Jeśli chcesz stworzyć collabo pomiędzy IY a Twoją marką daj nam znać. Mamy kilka fajnych propozycji i jesteśmy też zawsze otwarci na Twoje pomysły.

INFORMACJE

  • Termin: 12 kwietnia 2024 r., wydarzenie stacjonarne
  • Godziny: 9.30-17; rejestracja rusza o godz. 9.30
  • Program: przygotowaliśmy ponad 50 inspirujących wystąpień podzielonych na trzy równoległe streamy. Program znajdziesz tutaj
  • Materiały: kilka dni po zakończeniu wydarzenia przekażemy dostęp do materiałów konferencyjnych
  • Miejsce: Centrum konferencyjne w Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa. Rejestracja znajduje się na 1 piętrze
  • Dojazd: najłatwiej dostać się do CNK metrem, stacja: Centrum Nauki Kopernik; nie zapewniamy parkingu na czas wydarzenia
  • Catering: na miejscu przez cały dzień będzie dostępna kawa/herbata/napoje, a w porze lunchu – lunch 🙂 zapewniamy opcję wegetariańską

RAPORTY

Trend Impact to projekt trendwatchingowy realizowany w PTBRiO co dwa lata, nieprzerwanie od 2009. W ramach jego ósmej edycji zdecydowaliśmy się na dodatkową odsłonę w wersji YOUTH – w pełni poświęconą najmłodszym pokoleniom. Za realizacją projektu stoi kilkudziesięcioosobowy think tank, łączący szeroką gamę obserwacji zjawisk, trendów oraz różnorodnych badań związanych z młodymi ludźmi. Wyniki przeprowadzonych badań i zbiór trendów, pokrywających obszary związane z tożsamością, relacjami czy pracą – zostały premierowo zaprezentowane podczas konferencji INSUMMIT Youth.
Zapraszamy do pobrania i lektury raportu TREND IMPACT YOUTH – Przez pryzmat młodych. Raport zawiera 7 głównych trendów, wyniki badań ilościowych i jakościowych oraz dodatkowych analiz. Publikacja ma 30 stron.
.
Raport PRESTIŻE I WSTYDY ZETEK to bardziej rozbudowana kontynuacja wystąpienia z INSUMMIT Youth, rozwinięta o etno perspektywę, ilościową walidację i TikTok dive. Jak piszą sami twórcy i Twórczynie – zasilani głębokim zaciekawieniem otaczającym nas światem, postanowiliśmy podjąć wyzwanie wyjścia poza nasze bańki. Gotowi na ryzyko utraty równowagi, w zamian za odkrycie czegoś zupełnie nowego. Była to intensywna podroż, a dla niektórych wpisała się w pierwsze doświadczenia z badaniami etnograficznymi!
Otrzymaj 30 stron etno raportu o prestiżach i wstydach Zetek.
.
Chcemy, aby nasze wydarzenia inspirowały do projektowania i podejmowania małych kroków, które niosą dużą zmianę.
  • Konferencja została zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym komunikacją publiczną – do czego bardzo zachęcamy.
  • Ograniczyliśmy produkcję materiałów konferencyjnych. Nie dostaniesz od nas bezużytecznych ulotek i gadżetów.
  • Zminimalizowaliśmy użycie papieru na wszystkich etapach powstawania konferencji m.in. wystawiamy wyłącznie elektroniczne faktury.
  • Podczas naszego wydarzenia nie serwujemy dań z jednorazowych naczyń i promujemy roślinne menu.
  • Dekoracje, smycze i materiały promocyjne projektujemy w taki sposób, aby wykorzystywać je wielokrotnie.
  • Jeśli to tylko możliwe korzystamy z lokalnych dostawców.