Od walki w klatkach do sejm TV. Czy zainteresowanie młodych polityką to chwilowa beka czy realna zmiana?
#zaangażowanie #wybory2023 #sejmTV #fomo #IRL #pov #famemma #donejty #algorytmy #sponsorki #scamy #commentary #streamy #YouTube #Twitch #TikTok
SESJA: POLITYKA
15.45
VdoCipher Error: Video ID not found
Na liście największych polskich zaskoczeń 2023 śmiało możemy umieścić frekwencję wyborczą wśród młodych. Deklarujący brak zainteresowania polityką jeszcze na kilka miesięcy przed wyborami, 15 października stali w kolejkach do urn do trzeciej nad ranem, a następnie z ogromnym zaangażowaniem śledzili pierwsze obrady nowego sejmu. Jak doszło do tak fundamentalnej zmiany? Duże znaczenie miała oczywiście skala działań pro frekwencyjnych, jednak źródła tego przełomu należy szukać dużo głębiej. Podczas mojego wystąpienia opowiem w jaki sposób zmiany w sposobie finansowania influencerów wpłynęły na wzrost popularności treści związanych z polityką oraz jak formy contentu konsumowanego przez młodych ludzi stały się podwaliną do formatów takich jak Sejm TV. Postaram się również odpowiedzieć na pytanie czy zainteresowanie polityką to chwilowa moda czy realny temat angażujący młodych.
Natalia Anielska

Junior Brand Consultant
CPC Brand Consultants

Socjolożka, badaczka i strateżka. Ekspertka od Gen Z ale również Geenzie, kanałów commentary i tiktokowych trendów. Uważna obserwatorka ewolucji zaangażowania społecznego młodszych pokoleń. Absolwentka Socjologii i wyróżniona absolwentka Socjologii Cyfrowej na wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Junior Brand Consultant w CPC Brand Consultants, wcześniejsze doświadczenie zdobywała między innymi w Kantar Polska i DELab UW. Po godzinach kinomanka i spacerowiczka.