Randka z marką – LoveBrand, situationship czy delulu?
#LoveBrand #LoveIsDead #situationship #RankdazMarką #LojalnośćKonsumenta #MarkowaMonogamia
SESJA: KOMUNIKACJA
14.25
VdoCipher Error: Video ID not found
Dla 47% Gen z miłość jest najważniejszą wartością. I marki od lat walczą o to, by być jej obiektem – lovebrandem.
Miłosnymi metaforami owskaźnikowaliśmy nasze marki, bo chcemy, by konsumenci szukali w nich tego, co coraz trudniej znaleźć na Tinderze: mystery, sensuality, intimacy z teorii Kevina Robertsa oraz Brand Pleasure czy Brand Satisfaction.
Jakie situationshipy mają dziś młodzi z markami? Czy jest tam miejsce na monogamię i lojalność? Czy tylko na ONSy (One Night Stand), Tase (Taking Stage), Love Anarchy?
Czy my jako marketerzy żyjemy w delusionsipach myśląc, że konsumenci kochają nasze marki? Jak z RIZZem i charyzmą grać o uwagę konsumentów, a nie lovebombować i wzbudzać red flagi?
Gabriela Grzelak
Youth Research Specialist
Y&LOVERS
Badaczka i socjolożka. Ekspertka od Pokolenia Z, miłości, relacji, konsumenckich decyzji, codziennych rygorystycznych rutyn, okazjonalnych cheat meali, afirmacji pieniądza, pieska (np. pomeraniana Wersow). Specjalizuje się w wieloaspektowych badaniach młodych (od badań etnograficznych typu: Q&A, shopping haul, foodbook, przez analizy kulturowe, po ilościowe walidacje). Na co dzień tłumaczy język i insighty Gen Z i Y na relewantne i atrakcyjne działania, zgodne ze strategicznym pozycjonowaniem marek.