Wirtualne światy, prawdziwe zaangażowanie: GTA, fenomen role-play i nadchodząca zmiana
#metaverse #gtarp #twitch #metaspace #meta #gtavi #gtav
SESJA: ROZRYWKA
16.05
VdoCipher Error: Video ID not found
Jak host esportowy z Polski został menagerem największej przedstawicielki streamów basenowych na Twitchu? Tak – to rzeczywiście się wydarzyło, natomiast nie OOC (out of character) a IC (in character) podczas rozgrywki w GTA RP na serwerze NO PIXEL. W moim wystąpieniu „Wirtualne światy, prawdziwe zaangażowanie: GTA, fenomen role-play i nadchodząca zmiana”, mam nadzieję zabrać słuchaczy w podróż po skomplikowanej przestrzeni, gdzie wirtualne środowiska i prawdziwe emocje splatają się nieodłącznie. Przedstawię, jak role-play w GTA otwiera nowe możliwości dla narracji i tworzenia społeczności, będąc jednocześnie polem do badań nad zachowaniami pokolenia Z. Podkreślę, jak te doświadczenia wpływają na tożsamość i interakcje społeczne, przynosząc unikatowe wglądy dla branży marketingowej. W analizie potencjału GTA VI do tworzenia nowych doświadczeń społecznych, zarysuję przyszłe kierunki dla projektantów gier i strategów cyfrowych. To wystąpienie nie jest generowane przez AI 😉 lecz jest efektem moich przemyśleń wynikających nie tylko z pracy w tej branży, ale również z wieloletniego pochłaniania treści na platformie Twitch.
Bartłomiej Matuszowicz
Bussiness Development Manager
inStreamly
Doświadczony Business Development Manager w inStreamly, gdzie zrealizował ponad 250 kampanii reklamowych. Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje kreowanie marketingu dla polskiego startupu Poker Academy, ale również zarządzanie zespołami o różnej rozpiętości czy stworzenie i prowadzenie projektu związanego z branżą resellerską. Jego umiejętności i ekspertyza koncentrują się wokół gamingu, livestreamingu, marketingu, nowych technologii oraz AI. Jego największym osiągnięciem zawodowym jest praca, która daje mu satysfakcję i pozwala rozwijać się w branży, z którą jest mocno związany. Prywatnie interesuje się grami komputerowymi, nowymi technologiami i social media. Jego podejście zawodowe i życiowe opiera się na stoicyzmie, dążąc do samorozwoju, akceptacji i spełnienia, przy czym kluczowa jest dla niego podróż, a nie sam cel.
Wiktoria Wójcik
co-founder | CMO
inStreamly
Współzałożycielka inStreamly. Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe Media & Marketing; Forbes Polska 25 under 25 oraz Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach. Była streamerką i hostem esportowym. Pracowała jako specjalista od gaming marketingu. Teraz z inStreamly chce budować lepszy świat dla twórców w metaverse i wszystkich, którzy z nimi współpracują.
Jej firmy współpracowały z ponad 125 000 twórców gamingowych w 12 krajach, 160 markami takimi jak Disney, Samusung czy PlayStation oraz topowymi organizacjami esportowymi.
Jej firmy współpracowały z ponad 125 000 twórców gamingowych w 12 krajach, 160 markami takimi jak Disney, Samusung czy PlayStation oraz topowymi organizacjami esportowymi.
Dzieli się wiedzą o marketingu do generacji Z, zwłaszcza za pomocą gamingu imetaverse. Pojawiła się na łamach ponad 80 konferencji, portali czy podcastów. W tym Web Summit, TedX, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, ImpactCEE, Creator Conf, AdAge, MyCompany i Forbes.