Mojo Dojo Casa House albo nic – czy istnieje alternatywa dla młodych mężczyzn?
#mężczyzna #gender #manosfera #chłopcy #feminizm #antyfeminizm #równość
SESJA: SEX EDUCATION
16.15
VdoCipher Error: Video ID not found
W obecnym świecie, w którym każda mniejszość walczy o swoje prawa, cele i głos (słusznie), zepchnęliśmy jedną, ale bardzo liczną grupę – mężczyzn – do pewnego rodzaju rezerwatu. Pozostawieni w odosobnieniu czują się pominięci, oszukani i niedocenieni. Prowadzi to do rozwarstwienia światpoglądowego i erozji społecznej. Lewicowa strona dyskursu wydaje się być skupiona na innych grupach albo niewystarczająco mówi o swoich pomysłach dla młodych mężczyzn. Znajdują oni zatem odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości gdzie indziej – w manosferze. Do czego to prowadzi i czy aby na pewno mężczyźni nie mają alternatywy?
Paweł Loedl
Chief Strategy Officer
VML Poland
Wcześniej Strategy Director w ING Bank. Współpracował także z takimi markami jak IKEA, Żywiec, Danone, T-Mobile. Wielokrotny juror w konkursie EFFIE, przewodniczący jury Young Creatives Planners, wykładowca m.in.: Wyższa Szkoła Europejska, Collecium Da Vinci, AGH. Najlepszy koszykarz wśród strategów lub najlepszy strateg wśród koszykarzy.
Ewa Sypień
Senior Strategy Planner
VML Poland
Od 10 lat w branży. Z wykształcenia neurokognitywistka. W pracy na codzień szuka mądrych rozwiązań dla marek. Uważny obserwator, który nigdy się nie poddaje i walczy o jakość projektów. Uwielbia niestandardowe działania i dowodzi, że warto jest szukać problemów.
Prywatnie: wróciła po 26 latach do gry na fortepianie, uwielbia koty i duński design.