SESJA OTWARCIA
10.30
VdoCipher Error: Video ID not found
TREND IMPACT YOUTH to zupełnie nowy format, w ramach prowadzonego już od 16 lat projektu trendwatchningowego TREND IMPACT by PTBRiO. Skupiając się tym razem na najmłodszych generacjach grupa kilkudziesięciu badaczy, trendwatcherów i analityków przeprowadziła szereg badań i obserwacji. Patrząc przez pryzmat młodego pokolenia, odkryjemy przed Wami trendy, które mogą wspierać rozwój marek, produktów, usług i polityk.
partnerzy badania:
ALEKSANDRA GĘBAROWSKA

Client Business Partner
NielsenIQ

Absolwentka socjologii i pedagogiki, członkini zarządu PTBRiO, dumna matka Insummit Youth, dziecko „zbadaja”, konsultantka w NIQ. Lubi wykresy, cyferki i insighty. Kiedyś prowadziła zajęcia z dzieciakami, a porzuciwszy przedszkola dla korpo – opowiadała Klientom kto i jak często kupował ich produkty. Teraz pokazuje gdzie te produkty się sprzedały i co marki mogą zrobić, żeby osiągać sukces na rynku. W PTBRiO przyciąga młodych do projektów, którymi się jara i dowozi kolejne edycje zbadaj.to czy Trend Impact. W TIY kierowniczka projektu, ogarniaczka chaosu, deadline master.
Kasia Gawlik

Customer Data & Privacy Director
Standard Chartered Bank

Jedna z najstarszych millenialek w kraju, z rozrzewnieniem spoglądająca na dzisiejszą młodzież z perspektywy kilku już pokoleń. Zawodowo od przeszło 20 lat wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. Projektuje usługi i produkty cyfrowe, przeprowadza organizacje przez zmiany technologiczne, wdraża rozwiązania z obszaru zarządzania danymi. Serce projektu TIY, wsparcie grupy operacyjnej, moderatorka grup eksperckich.
Agnieszka Warzybok

CX/UX Researcher & Insight Consultant, Trendwatcher, Service Designer
Future Company

Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z doświadczeniami klientów, budowaniem relacji z klienta z marką, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne. Głowa projektu TIY, poszukując trendów regularnie dociera do końca internetu. Nie potrzebuje tłumacza do pracy z Zetkami.
Basia Zajączkowska

Badaczka, specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie (freelance)
ESPLORI

Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Od wielu lat współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO „K/Trend Impact”. Badaczka jakościowa, specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów. W branży od 2010 roku. Członkini PTBRiO. W TIY prawa ręka. Zachwycona kosmicznymi trendami. Prowadzi regularne obserwacje uczestniczące z osobistymi Alfami.
KONRAD SIWIŃSKI

Senior Partner
Minds & Roses

Badacz, społecznik, team leader, wykladowca akademicki. Współautor projektu Generacje 2023 analizującego postawy i zachowania przedstawicieli różnych pokoleń. Prywatnie próbuje poskromić najmłodsze Alfy, a zawodowo prowadzi Zetkowy zespół w Minds&Roses i inspiruje badawczo studentow UW. W wolnym czasie trenuje, by dobiec jak najdalej, zawsze z muzyką na uszach. W TIY kieruje grupą odpowiedzialną za badania jakościowe.
Marta Grybś-Kabocik

Adiunkt
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Badaczka, ekonomistka i wykładowczyni akademicka. Specjalizuje się zarówno w ilościowych, jak i jakościowych badaniach zachowań konsumentów. Współtworzy TIY jako członkini zespołu jakościowego, a na co dzień obraca się w inspirującym świecie Zetkowych studentów.
Ewa Wołczyk

Content Designer

Z zawodu projektantka treści, z zamiłowania czujna obserwatorka rzeczywistości i zbieraczka insightów. Finalistka 10. edycji zbadaj.to , w ramach TIY koordynowała pracę zespołu Łowców i Łowczyń trendów, zillenialka #YouGotTheBestOfBothWorlds.
Kasia Janik
Absolwentka Międzyobszarowych Studiów Indywidualnych na Uniwersytecie Wrocławskim. Jak na „MISHowca” przystało na jej drodze przeplatają się różne ścieżki – od nauk humanistycznych i socjologicznych przez marketing i research po projektowanie graficzne. Przy czym główny tor wyznaczają badania jakościowe i typografia. Ma szczególną słabość do tematów technologicznych. Jest współautorką raportu „Meta Zetki, czyli co generacja Z myśli o metawersum”. W TIY łowczyni trendów i członkini zespołu jakościowego.
Jakub Matuszak

Junior Marketing Specialist
The Software House

W TIY łowca trendów oraz początkujący badacz i marketingowiec. Zeszłoroczny laureat konkursu zbadaj.to. Jego playlista muzyczna nie ogranicza się do jednego gatunku, bo jak sam twierdzi uwielbia wychodzić poza schematy. Niektórzy mówią, że to człowiek orkiestra – prawda jest taka, że to Zetka sprawnie łącząca work & study z life, dodając do tego wszystkiego pasję i otwarty umysł.
Marlena Bułanow

Research Assistant
Minds & Roses

Socjolożka, badaczka, działaczka społeczna, Zetka. W TIY łowczyni trendów i członkini zespołu jakościowego, szczególnie zainteresowana pojęciem kobiecości i męskości wśród młodych. Laureatka konkursu studenckiego zbadaj.to