INBOARD
RADA PROGRAMOWA INSUMMIT 2024
Łukasz Bielewicz
(Consumer and Market Insights Manager, Allegro)
Na co dzień pomagam dopasować komunikację Allegro do potrzeb i oczekiwań Kupujących, a także – a może przede wszystkim – oczekiwań tych, którzy jeszcze nie kupują na Allegro. Z wykształcenia: socjolog, ponad 20 lat doświadczenia w badaniach rynkowych. Przez wiele lat zdobywał doświadczenie w różnych agencjach badawczych, m.in. Pentor RI, GfK, czy też jako szef zespołu badawczego w Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i strategii marki. Przez 2 lata wspierał rozwój marek Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego.
Magda Chojnowska
(Kierowniczka Zespołu Badań i Wiedzy o Kliencie BNP Paribas)
Socjolożka, badaczka. Ciekawa z natury. Zajmuje się wszelkimi badaniami na potrzeby komunikacji w BNP Paribas. Przyłożyła rękę do opracowań PTBRiO: Raport Idealny, Światła małego miasta, Insight map. Pasjonatka wszystkiego co jadalne.
Aleksandra Gawlas
(Marketing Director/ Digital & Ecommerce Director, Henkel Polska)
Absolwentka studiów magisterskich z Zarządzania i Marketingu oraz Finansów w Szkole Głównej Handlowej oraz Podypomowych studiów z Digital Marketingu również na SGH. Od ponad dekady zarządza różnymi portfelami marek i kategorii. Początkowo w ramach rynku polskiego, a następnie w ramach rynku globalnego pracując w siedzibie głównej firmy Henkel w Dusseldorfie. Jako International Marketing Manager odpowiadała za rozwój innowacji produktowych na rynkach krajowych takich jak USA, Meksyk, Dubaj, Iran i Korea oraz na wybranych rynkach europejskich. Innowacje, które opracowała zostały wielokrotnie nagrodzone w konkursach konsumenckich.
Od kwietnia 2021 rozwija nowy dział w ramach struktur Henkla -Digital & ECommerce. Jest członkiem komitetu sterującego Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań. Od 2012 roku wykładowca SGH na studiach podyplomowych.
Ewelina Głocka
(PR&Communication Manager, MAX Premium Burgers)
Od 2 lat związana z MAX Premium Burgers, gdzie pełni rolę PR&Communication Managera na Polskę. Przed przejściem do świata burgerów przez 5 lat związana z technologią i Huawei, gdzie odpowiadała za Regionalny zespół PR i komunikację produktową w regionie CEE&Nordics. Prawie 15 letnie doświadczenie zdobywała zarówno po stronie klienta, jak i agencji, pracując dla wielu marek z portfolio P&G, takich jak Gillette, Gillette Venus, Old Spice, czy Ariel. Jurorka w największym PR-owym konkursie „Złote Spinacze”.
Ewa Góralska
(Managing Director, Mediahub)
Związana z rynkiem reklamy i mediów od wczesnych lat 90-tych. Od 2003 r. Dyrektor Zarządzająca firmy MediaHub. Wdraża efektywne strategie obecności w mediach dla wielu podmiotów m.in.: ING Bank Śląski, Vinted, YES, Dolina Dobra, Kross. Jurorka konkursów mediowych w kraju ( Effie, Innovation) i za granicą (Eurobest). Zwyciężczyni nagrody AD/WOMAN 2020. W kwietniu 2022 uznana za jedną z najlepszych liderów branży komunikacyjnej i mediowej ostatniego 10-lecia.
Anna karczmarczuk
(Prezeska Ipsos)
Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu. Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).
Szymon Kubiak
(Chief Growth Officer & co-founder inStreamly)
Strateg, marketer, innowator i przedsiębiorca. W szeroko rozumianym digitalu od ponad 14 lat. Chief Growth Officer & co-founder inStreamly, startupie łączącym steamerów z brandami. A także współtwórca: devils.one, jednej z największych polskich organizacji esportowych i agencji mateverse, all for one – a41.gg
Ponad 40 nagród na koncie: mediowych, Effie, Innovation, KTR, Mixx… oraz biznesowych: Przedsiębiorca roku 2022 Uniwersytetu Warszawskiego czy 4. z najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie w roku 2020 według brief.pl
Wykładowca na kierunkach mediowych w SGH w Warszawie, WSKFIT oraz Akademii Leona Koźmińskiego.
Prywatnie zapalony gracz i fan muzyki elektronicznej, od 2015 zaangażowany w produkcję festiwalu Audioriver
Jakub Kwaczyński
(Strategy Director, GoldenSubmarine)
W branży digital marketingu działa ponad 10 lat, z czego 8 lat na pokładzie agencji GoldenSubmarine. Odpowiedzialny za rozwój kompetencji strategicznych agencji i za strategię komunikacji kluczowych klientów: NIVEA, NIVEA Men, CEDC (Żubrówka), Nestle, Skoda, Intersnack. Współautor pierwszego w polsce, nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych (Forum IAB, Insummit) i juror w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.
Michał Lutostański
(Strategy Business Director w Kantar, Adiunkt w SGH, Prezes PTBRiO)
Doktor nauk społecznych, Strategy Business Director w Kantar Polska – gdzie zajmuje się strategią oraz tematyką pokoleń, marketingu ludzko-centrycznego i budowaniem wizji wzrostu całych kategorii. Wiceprezes PTBRiO, adiunkt w Zakładzie Marketingu Wartości SGH. Absolwent 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. Znalazł się w 2023 roku na międzynarodowej liście liderów branży opartej na danych Insight250. Współautor książek „Data Driven Decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” i „Modern leisure society – consumer behavior”. Mówca TEDx.
Marta Łojewska
(Dyrektorka ds. Strategii, Insightów i Danych w Grupie Danone)
z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu, badaniach i danych, obecnie jest Dyrektorką ds. Strategii, Insightów i Danych w Grupie Danone. Swoją karierę zbudowała, współpracując z wieloma markami globalnymi i lokalnymi, a jej pasja do zrozumienia konsumentów jako ludzi przyczyniła się do budowania silnych marek. Jako ambasadorka diety planetarnej, Marta angażuje się w promowanie zrównoważonego rozwoju i zdrowego stylu życia. Jej profesjonalizm i zdolność do inspirowania innych czynią ją przykładem lidera, który pokazuje, że za każdą marką stoi człowiek z wizją lepszego jutra.
Tomasz Opalski
(Senior UX Expert, ING Bank Śląski, Członek Zarządu PTBRiO)
Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 25 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
Od 17 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencja)
Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
Trener Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO
Trener szkoleń z zakresu CX/UX PTBRiO
Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR
Barbara Rogoś-Turek
(Product Manager / Head of UXD Studies, Nomtek / SWPS)
Jestem menedżerem produktu w firmie Nomtek, byłą projektantką z ponad 10-letnim doświadczeniem oraz niezależnym konsultantem wspierającym różne firmy – agencje interaktywne, domy programistyczne, agencje UX oraz firmy produkcyjne w tworzeniu produktów cyfrowych. Mam silne doświadczenie w badaniach społecznych i UX. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to moja druga specjalność – jestem trenerką, współautorką bestsellerowej książki o badaniach UX, wykładowcą i mentorem. Pracowałem z szerokim spektrum firm, takich jak: Play, Opera Software, Tauron, Vattenfall, eBay, KGHM, Benefit, Aiton Caldwell, Mobica.
Tomasz Woźniczka
(Vice President, PBS, Członek Zarządu OFBOR)
Od 2006 roku rozwija się w świecie badań rynku w Agencji badawczej PBS w Sopocie. Liczby i ich wpływ na biznes to jego pasja. Czuł się Data Scientist na długo zanim to było modne. Doświadczenie zdobywał prowadząc projekty wizerunkowe, U&A, cenowe, badania popytu, satysfakcji klientów, segmentacje i testy konceptów/kampanii. Współpracując z największymi polskimi korporacjami i mniejszymi firmami. Pomaga firmom diagnozować i oceniać sytuację na rynku, tworzyć strategie rozwoju, modyfikować działalność ale i budować sojusze międzybranżowe. Wspierał też instytucje publiczne w projektach edukacyjnych, transportowych, równościowych i rozwoju społeczno-gospodarczego
Obecnie jako Wiceprezes PBS i Członek Zarządu OFBOR często mierzy się w swojej codziennej pracy z rozwojem i optymalizacją biznesu ale w zawsze z radością wraca do opieki nad projektami i analizą danych.
Prywatnie ojciec dwóch gałganów 😊.
Konik: cyfryzacja i innowacja