Nowy CX – czyli jaki?
SCENA PASAŻ
NOWY CX
SESJA KUROWANA
15.00 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA
W tracie odpowiemy na następujące zagadnienia:
- Czy NPS jest najlepszym wskaźnikiem?
- Jak zrozumieć drivery satysfakcji klienta?
- Co powinniśmy mierzyć, by zrozumieć klientów?
- Czy dane i analityka mają moc?
- Czy rola agencji badawczych powinna się ograniczyć tylko do dostarczenia badań dla klienta?
- Jak projektować dla klientów?
- BX vs CX
- Sesja Q&A
- Co to jest BX i czym rożni się od klasycznego CX
- Jak dobre projektowanie doświadczeń zmienia biznes i buduje lojalność
- Jeśli nie NPS to co w zamian
- Insighty vs dane, jak wykorzystać moc obu typów danych
- Czego powinieneś oczekiwać od agencji badawczej, by nie przepalać budżetu na niekonkluzywne wyniki badań.
Przemysław Kuraczyk
Head of CX
Kantar Polska
Manager Customer Experience od 14 lat zaangażowany w projekty związane z poprawą doświadczeń klienta w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji w branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniach. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klienta i biznesowej, poprzez poprawianie doświadczeń na scieżce klienta (Customer Journey). Posiada wieloletnie doświadczenie w analizie insightów klienckich, wyszukiwaniu rozwiązań, które adresują potrzeby klientów i wspierają rozwój biznesu. Współtworzył strategie CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wykorzystania rozwiązań digitalowych w obsłudze klientów.