INSUMMIT nav logo
Nowy CX – czyli jaki?
SCENA PASAŻ
NOWY CX
SESJA KUROWANA

15.00 PIĄTEK, 23 WRZEŚNIA

W tracie odpowiemy na następujące zagadnienia:
  • Czy NPS jest najlepszym wskaźnikiem?
  • Jak zrozumieć drivery satysfakcji klienta?
  • Co powinniśmy mierzyć, by zrozumieć klientów?
  • Czy dane i analityka mają moc?
  • Czy rola agencji badawczych powinna się ograniczyć tylko do dostarczenia badań dla klienta?
  • Jak projektować dla klientów?
  • BX vs CX
  • Sesja Q&A
Czego dowiesz się podczas tej sesji:
  • Co to jest BX i czym rożni się od klasycznego CX
  • Jak dobre projektowanie doświadczeń zmienia biznes i buduje lojalność
  • Jeśli nie NPS to co w zamian
  • Insighty vs dane, jak wykorzystać moc obu typów danych
  • Czego powinieneś oczekiwać od agencji badawczej, by nie przepalać budżetu na niekonkluzywne wyniki badań.
Przemysław Kuraczyk

Head of CX
Kantar Polska

Manager Customer Experience od 14 lat zaangażowany w projekty związane z poprawą doświadczeń klienta w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji w branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniach. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu wartości dla klienta i biznesowej, poprzez poprawianie doświadczeń na scieżce klienta (Customer Journey). Posiada wieloletnie doświadczenie w analizie insightów klienckich, wyszukiwaniu rozwiązań, które adresują potrzeby klientów i wspierają rozwój biznesu. Współtworzył strategie CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wykorzystania rozwiązań digitalowych w obsłudze klientów.