INSUMMIT nav logo
Czy Twoja branża może sobie pozwolić na reklamy tworzone przez AI bez uszczerbku dla marki?
Reklamy tworzone prze AI, Reklamy AI a branża, Odbiór reklam, Zastosowanie, AI w reklamie, Kto powinien wykorzystywać AI do tworzenia reklam, AI
KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ
SESJA MODEROWANA
09.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Podczas wystąpienia zaprezentujemy wyniki badania z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych oraz deklaratywnych pokazujący odbiór reklam stworzonych przez AI dla różnych branży. Zobaczymy jak takie reklamy są odbierane w przypadku branży finansowej, a jak działają w przypadku produktów FMCG lub OTC. Czy dostawcy różnego rodzaju produktów/usług są w przypadku wykorzystania sztucznej Inteligencji na takich samych pozycjach, czy może różni się to zdecydowanie w zależności od tego jaką markę chcemy reklamować? Pokażemy w przypadku jakich produktów warto inwestować w tę technologie, a kiedy może to być pułapką dla marki i jej komunikacji. W wystąpieniu pokażemy zarówno jak konsumenci podchodzą do takich reklam racjonalnie oraz jakie są ich zachowania.

FESTIWAL INSUMMIT

Jacek Kowalski

właściciel - badacz
Neuroidea

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam, TBWA i Optimum Media/OMD. Pracował między innymi dla Henkel Polska, Danone Polska, Tchibo Polska. Współautor ECM (Exploring Consumers Mind), pierwszego badania neuromarketingowego w Polsce. Obecnie współwłaściciel i prezes zarządu firmy badawczej Neuroidea. Zainteresowania badawcze to: neuromarketing, neuronauka poznawcza, neuronauka społeczna, utajona perswazja.