INSUMMIT nav logo
„EKO SREKO”, czyli dlaczego temat sustainability tak mocno polaryzuje ludzi i dlaczego jest to OPPORTUNITY dla marek
sustainability, ESG, polaryzacja, equitymarek, sustainabilityabiznes, potęgarzetelnychliczb
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MAREK
SESJA MODEROWANA
11.45 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Na co dzień, pracując jako Head of sustainability Expertise w Kantarze kminię, badam, a przede wszystkim MÓWIĘ – doradzam i występuję przed klientami biznesowymi (pełne spectrum branż) czy przed Słuchaczkami i Słuchaczami studiów podyplomowych o tematyce ESG, ochrony środowiska i prawa mody. Swoje 20minutowe wystąpienie przygotuję tak, aby było esencjonalne i prawdziwie INNOWACYJNE dla audytorium Insummitu, które już trochę miałam przyjemność poznać (występując w roku 2022 i 2023). Nasycę je świeżymi insightami (przez duże „I” – wszak 11 lat w branży zobowiązuje! ;)), danymi i cyframi, których w takiej liczbie i zestawieniu nie pokazywałam jeszcze nigdzie, a wierzę, że zainteresują zgormadzone audytorium, bo dotyczyć będą wątków:
#1 HOT – o których każdy jakoś ostatnio słyszał lub doświadczył (choćby za sprawą protestów rolników i dyskursu publicznego wokół „Zielonego Ładu” w ostatnich tygodniach) – ja mam na to cyfry i szerszą interpretację!
#2 BIZNESOWYCH – pokażę zupełnie nowe (i piszę to z pełną odpowiedzialnością!) ujęcie tematów sustainability, zaangażowania marek w tematy ważne społecznie i środowiskowo pokazując FINANSOWY ($) rezultat tego zaangażowania – konkretne cyfry do pokazania i wpływ na equity marek
#3 UNIWERSALNYCH – niezależnie od wielkości firmy, prezentowanego sektora, czy miejsca na mapie świata marketingu tematy ESG, sustainability dotyczą nas wszystkich – udowodnię, że da się o nich mówić w sposób przystępny, zrozumiały oraz (a może przede wszystkim) odnoszący się do codziennej pracy marketingowej

FESTIWAL INSUMMIT

Katarzyna Zalewska

Head Of Sustainability Expertise
Kantar Polska

Ekspertka firmy Kantar Polska, z wykształceniem pedagogicznym i socjologicznym. Ponad 11to letnie doświadczenie w branży badawczej pozwala Jej z powodzeniem wspierać klientów biznesowym na rynku polskim i międzynarodowym, od przeszło trzech lat specjalizując się w obszarze kompleksowego budowania i realizowania strategii ESG i zrównoważonego rozwoju z uwzględnieniem roli i komunikacji MARKI. W oparciu o największe bazy danych Kantar oraz lokalne i globalne analizy, działa jako konsultantka w obszarze, wspierając biznes klientów głównie z branży retail, food oraz finansowej i farmaceutycznej. Liderka polskiej edycji globalnego i bezkonkurencyjnego projektu Kantar Sustainability Sector Index. #Suscasterka – współtwórczyni podcastu poświęconego wyzwaniom zrównoważonego rozwoju w biznesie: #SUSCASTY by Kantar Polska. Autorka i współautorka licznych publikacji w obszarze, m.in. Business Social Impact. Wykładowczyni w obszarze, m.in. na studiach MBA ESG Uczelni Łazarskiego. Prelegentka, uczestniczka licznych wydarzeń branżowych, m.in. Forum Zrównoważonego Rozwoju Forbes. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.