Jak wygrać wybory prezydenckie 2025? – krótki poradnik dla marek
aktywność obywatelska, realtime marketing, komunikacja, odpowiedzialność społeczna, esg, brandequity, wybory
STRATEGIE MAREK
SESJA MODEROWANA
15.45 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Absolutną sensacją 2023 roku była rekordowa frekwencja w wyborach parlamentarnych – zagłosowało ponad 74% uprawnionych do głosowania! Wszyscy też usłyszeliśmy wtedy o pizzerii na wrocławskim Jagodnie, która przez jakiś czas po wyborach była zalewana fikcyjnymi zamówieniami. Głośno też było o – już nie tak spontanicznej – akcji firmy Yes „Głosuję. Decyduję” wraz ze specjalnymi pinami stworzonymi na tę okazję.
Podczas prezentacji pokażę więcej przykładów profrekwencyjnych kampanii marek z całego świata. Opowiem też, co o takich komunikacjach myślą polscy konsumenci. Jak komunikaty profrekwencyjne wypadają na tle komunikatów pro-eko czy wspierających równość?
To tym ciekawsze, że już w przyszłym roku czekają nas wybory prezydenckie. Warto zawczasu pomyśleć, jakie możliwości dla naszych marek to oznacza.
FESTIWAL INSUMMIT
Iwona Wilmowska
Client Director
MetrixLab
Psycholog ekonomiczny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, posiada doktorat z psychologii społecznej. Od 2007 lat związana z ilościowymi badaniami marketingowymi: najpierw przez wiele lat w zespole ilościowym w Ipsos Poland, następnie w USP Zdrowie, obecnie Client Director w MetrixLab.