Czy złość jest zła? Jak (nie) radzimy sobie ze złością i dlaczego edukacja w tym zakresie jest nam potrzebna.
#złość #emocje #dobrazłość #złazłość #jakradzićsobiezezłością #dobrostan #zdrowiepsychiczne #zdrowiefizyczne #motywacja #działanie
DOBROSTAN
SESJA MODEROWANA
09.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Od najmłodszych lat słyszymy słowa „nie złość się”, „złość piękności szkodzi”, „nerwy w konserwy”.
Tymczasem złość – jedna z 5 podstawowych emocji – jest nieodłączną częścią życia: jesteśmy jej nadawcami i odbiorcami, wpływa na relacje w pracy, w domu, jest źródłem hejtu i… jest jej wokół coraz więcej!
Wyrażana niewłaściwie – przejawia się agresją wobec innych, tłumiona – infekuje nas od środka, tworząc prostą drogę do rozwoju szeregu chorób, fizycznych i psychicznych.
Czy można przekuć ją w coś dobrego? Jak najbardziej: odpowiednio „zaopiekowana” straci destrukcyjną siłę, pozwoli stawiać zdrowe granice, doda motywacji do działania.
Razem z Fundacją Włączeni Plus (do niedawna Sukces Pisany Szminką) opowiemy o wynikach badania i kampanii społecznej poświęconej złości, którą zwieńczy bieg „RUNger” (robocza nazwa „Bieg wqrwu” 😉).
Opowiemy o znaczeniu umiejętności zarządzania złością, a także o tym, co Polacy myślą o złości, jakie znają strategie radzenia sobie z nią, czy wiedza zawsze idzie w parze z praktyką i czy – jako społeczeństwo – mamy potrzebę pogłębiania edukacji w tym zakresie (spoiler: mamy!) – oraz jak mogą nam w tym pomóc marki.
Magdalena Andzelm
badaczka rynku / kierowniczka projektu
Grupa 4P
Absolwentka socjologii na UW, badaczka rynku. Swoją ścieżkę badawczą rozpoczęłam od pracy w charakterze ankieterki jeszcze w czasie studiów. Doświadczenie zdobywałam pracując w Millward Brown, Open Research, VML. W 4P, od 2017r., współtworzę zespół ilościowy, realizując projekty głównie z zakresu badań zachowań i potrzeb konsumentów, satysfakcji, komunikacji, marki i wizerunku, w tym badania segmentacyjne i trackingowe. Realizuję badania dla sektora bankowego, branży telekomunikacyjnej, mediów i prasy, mam doświadczenie w badaniach FMCG.
Olga Kozierowska
CEO
Sukces Pisany Szminką / WłączeniPlus
Fundatorka i prezeska WłączeniPlus, założycielka Sukcesu Pisanego Szminką, ekspertka w obszarach Diversity&Inclusion. Dziennikarka biznesowa, działaczka społeczna, pisarka.
Jej audycje i programy emitowano m.in. w Radio PiN, TVN24, TVP2, RMF Classic czy ChilliZet. Tworzy podcast „Sukces Pisany Szminką” o biznesie z duszą, technologiach z kobiecą twarzą i działaniach z obszaru diversity & inclusion.
Obecnie jest ekspertką ds. różnorodności i polityk włączania. Występuje na konferencjach dotyczących gender diversity w Polsce i na świecie.
Do 2009 roku związana z międzynarodowymi korporacjami KLM, Unilever, DPD i GeoPost. Piastowała stanowiska menedżerskie, w tym regionalne, odpowiadając za Marketing i Komunikację w 14 krajach regionu CSEE. W 2014 roku trafiła do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat. W 2017 roku zdobyła tytuł Inspiratorki Biznesu w konkursie organizowanym przez Agencję Informacyjną Newseria, a w 2018 otrzymała prestiżową nagrodę Women’s Tertiary European Award. W 2012 roku zdobyła statuetkę w konkursie Pozytywista Roku organizowanym przez Fundację Wokulski. W 2021 otrzymała nominację w konkursie Warszawianka Roku.