INSUMMIT nav logo
Sztuka tworzenia… biznesu – dokąd zmierza marketing w 2024/2025
CMO, trendy, marketing, przewidywania, rola marketera w organizacji, przyszłość marketingu
SZTUKA MARKETINGU
SESJA MODEROWANA
12.25 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Dynamicznie rozwijający się rynek reagujący na wydarzenia społeczno – polityczne jak w soczewce pokazuje nam wpływ wydarzeń na funkcjonowanie firm, marek, brandów. Zmiana to czynnik towarzyszący nam na co dzień wymagający od marketerów elastycznego podejścia ale też weryfikujący pracę działów marketingu, budżety, podejście do strategii. Ostatnie lata to coraz silniejsza polaryzacja. Wzrastające „must have” wykorzystania AI w marketingu pokazuje iż sztuczna inteligencja staje się częścią strategii marketingowych a jedocześnie nie tracimy człowieczeństwa coraz bardziej skłaniając się ku zrównoważonemu rozwojowi i dbaniu o to aby działania brandów miały pozytywny wpływ na społeczności, niosły wartości i uwzględniały głos i potrzeby konsumentów (customer experience).
Motywem przewodnim wystąpienia będą słowa przedstawicieli działów marketingu, ich przewidywania na temat kolejnych lat, roli marketera w organizacji oraz tego jakie obszary ich zdaniem będą najważniejsze w 2024/2025 roku.
Odpowiemy sobie na pytania – w jakim kierunku idziesz drogi marketerze i jakie trendy przywołujesz? Gdzie szukasz złotego Graala? Jakie są twoje przewidywania i jak widzisz kolejny rok swojej pracy 2025?

FESTIWAL INSUMMIT

Ewa Eron

COO, Head of Research
K+Research

Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem są badania pracowników w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi firm logistycznych (m.in. GXO) dostarcza eksperckiej wiedzy na temat potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.
Dariusz Maciołek

CMO – dyrektor zarządzający
BNP Paribas Bank Polska