Więcej masła w maśle > 82% tłuszczu? Innowacje, komunikacja i półka w kontekście zagrożeń ze strony marek własnych.
innowacje, efektywnakomunikacja, strategia, tredykonsumenkie
MARKI WŁASNE
SESJA MODEROWANA
14.25 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Jak przekonać konsumenta, że moje 82% tłuszczu w maśle jest lepsze, niż 82% tłuszczu w maśle, ale o połowę tańszym? W jaki sposób zdefiniować zalety tego masła i opowiedzieć o nim w sposób odpowiednio atrakcyjny, by przy półce wygrać walkę cenową? Jak przypomnieć o sobie konsumentowi w efektywny sposób w idealnym momencie? Jak zaadresować wciąż obecny trend smart shoppingu?
Zachęcam do wysłuchania zestawu podpowiedzi jak pro-aktywnie działać na rzec niwelowania zagrożenia ze strony marek własnych.
FESTIWAL INSUMMIT
Agnieszka Antecka
Creative Domain Operational Lead
Kantar Polska
Od początku kariery badawczej związana z badaniami idei kreatywnych. Pierwsze kroki stawiała w ilościowo-jakościowych badaniach reklam, a następnie poszerzała swoje doświadczenie o badania innowacji i strategii marki. Z rynkiem związana od 14 lat, najpierw w Ipsos Polska, a teraz w Kantar Polska. Specjalizuje się w badaniach reklam marek z kategorii FMCG, zwłaszcza confectionary.
Formalnie absolwentka Socjologii ze specjalizacją badań rynkowych.
Nieformalnie miłośniczka gier komputerowych, szydełkowania i aktywna działaczka w fundacji dla zwierząt.